Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såg Big Hero 6 i torsdags. Lite sorglig, lite mysig, bitvis väldigt rolig och allmänt en bra film! Jämför den dock med andra episkt bra Disney-filmer i genren så som Toy Story och Finding Nemo och dit når den inte upp.
Betyget blir 3,5/5. Karaktären Fred får 5/5.![]()
Barnen ska se den idag. De fick biljetter på ICA efter en tipspromenadMisstänker att jag får gå med.
Igår såg vi Foxcatcher.
Riktigt bra, man satt fängslad i soffan. Bra skådespeleri av samtliga!
Oscarsnominerad
4.5/5
Bara att Tatum är med gör den värd att sätta upp på "att se"-listan![]()
Slog till med The Imitation Game ikväll, och gillar den verkligen. Dels gillar jag Cumberbatch som skådespelare och fascineras av allt som rör världskrigen, och att filmen var historiskt korrekt gör den inte sämre! Bra rakt igenom, filmen hölls intressant när den hoppade lite i tiden. Tveklöst 5/5 tosters.
Kingsman-the secret service. Alltså jag vet inte. Jag blir så less på allt glorifierande dödande i alla filmer. Gärna till lite ball musik för att förhöja effekten. Det är väldigt mycket spektakulärt dödande i den här filmen, men väldigt lite blod. Avslutas med lite hederligt analsexskämteri. Den får ändå 3/5, endast Colin Firths förtjänst.
Då har du en trevlig stund framför dig.![]()
Den är karln jättesugen på att se! Kanske skulle offra mig dåskulle du rekommendera att se den på bio eller hemma?