Sv: Vad såg ni senast?
Råkat se lite film senaste tiden... Vill man veta mer exakt vad filmerna handlar om får man googla, jag gillar själv inte för mycket spoilers.
Your sisters sister - intressant och annorlunda drama. Jag gillar den! 3/5.
The Oranges (Livet på Orange Drive) - också ett lite annorlunda drama som kunde bli helfel men jag tycker den blev helrätt. Mysig, lite kaotisk, och plus för Hugh Laurie som jag verkligen gillar. 3,5/5.
The chronicles of Riddick - ganska intressant men kanske inte det bästa av skådespel. Action/sci fi med Vin Diesel. 2,5/5. Finns flertalet filmer om Riddick tydligen.
Iron Man 3 - jag älskar Iron Man och så även denna film.

Action och one-liners, men det baserar ju sig på en tecknad serie och jag tycker de behåller den där overkliga touchen genom att totalt ignorera väldigt stora aspekter av personernas liv förutom det som är i direkt relation till Iron Man. Crush på Robert Downey Jr också.

4/5.
The Lone Ranger - besvikelse! Ungefär 2/3 är bra, men sen borde filmen ta slut. Mot slutet var jag mest förvirrad och det kändes som en enda vääääldigt lång scen... Drama/komedi/action, antagligen mest de två sistnämnda. Johnny Depp i huvudrollen och Disney står för produktionen. 2/5.
R.I.P.D - ganska skruvad actionkomedi (nästan lite scifi) på ett kanske outforskat ämne? Med Ryan Reynolds och Jeff Bridges, bjöd på många asgarv! 3,5/5.