Vad såg ni senast?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vad såg ni senast?

Disconnect - 4,5/5!! Riktigt riktigt bra

The wolf of Wall street - sjukt besviken, första halvtimman var väldigt bra sen var det festande i 1,5 h och sen 30 min slut. Delvis underhållande 2/5

Prisoners - 5/5

Bakom stängda dörrar - 4/5

Monica z - 3,5/5

KL

Jag såg American Hustle i fredags och kände att det var slöseri på både tid och pengar. Usch, vad jag inte gillade den! Det enda som var bra var väl Jennifer Lawrence, men det var också det. Seg, långsam, gammeldags och obehaglig stämning sammanfattar resten rätt bra tycker jag. 0,5/5.

kl

Vi såg nyss Hallå hallå på bio, jag gillade den! Gött för en nerflyttad dalmas också att se en film som utspelar sig i Falun, haha.

Så såg jag Gattaca i förrgår med, den gillade jag också! Lite "läskig" lite sci-fi, men med lite allvar bakom också...

//r

*kl*

Gick på bio häromdagen när jag och mannen hade Date Night och såg:

The Wolf of Wall Street - Så grymt bra! 5/5 (får man ge mer?!) :love:

kl

Såg Hundraåringen för någon vecka sedan. Tyckte den var helt okej, mysig och rolig för det mesta men kändes lite väl lång.. Kanske 3,5/5 ? Svårt. :p

kl

Vi såg Love, wedding, marriage med Mandy Moore igår och gillade den både jag och pv :)

Idag till frukosten såg vi Practical Magic med Sandra Bullock och den var också bra!

//r

kl

Såg Frost igår kväll, jättemysig film! :love: även om jag inte är något stort fan av animerad film egentligen.

Blackfish - intressant dokumentär om späckhuggare, särskilt mycket om "olyckorna" i fångenskap på SeaWorld. Riktigt intressant och deprimerande. 4,5/5

KL

Jag såg nyss klart The Art of Getting By som var en film helt i min smak! Den var dock väldigt lik The Perks of Being a Wallflower, men den filmen älskar jag å andra sidan också. Enda kritiken är att den var lite långsam ibland och även lite förutsägbar, men jag gillade den helt klart ändå! 4/5 :)

kl

2 Guns
- Denzel Washington och Mark Wahlberg rånar en bank. Ingen anmärkningsvärd film, men både rolig och stundtals smart. Bra tidsfördriv och underhållning, och bra skådespelare. Sett utifrån genre får den 4/5

saddi och Trott: Åh, låter som om man borde se Frost då, har hört flera andra säga att den är bra också :)

Mineur: Håller med om The art of getting by! Har inte sett den andra som liknar den, den ska jag kolla upp :).

----------------

Jag såg nyss The Passengers med Anne Hathaway, jättebra tycker jag!

//r

Wolf of wall street - Liite för lång, dom hade gott och väl kunna klippt bort några minuter här och där. Men trots att jag fick ont i röven efter tre timmars sittande i biofåtöljen så får den helt klart godkänt (och jag inser att ju äldre jag blir, desto mer gillar jag att titta på Leonardo:angel: ). 3/5

Moonrise Kingdom - Lite annorlunda barn i huvudrollen, lite knäpp story och lite söt :) 3/5

Sen så har jag börjat kolla på serien Workaholics och den är helt underbar när man vill se något roligt, underhållande och ointelligent:D

KL

Även jag har nu sett Wolf of Wall Street och blev faktiskt positivt överraskad! Visst, den var lite lång och det var väldigt mycket samma sak hela tiden, men den lyckades ändå behålla mitt intresse och beröra mig lite grann. Oehört bra skådespel också. 3,5/5 får den av mig!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 378
Senast: Sassy
·
Småbarn En fråga om kontakt med vården när det gäller hyfsat "vanliga" sjukdomar hos små barn. Vi har precis kommit ut på andra sidan av en...
Svar
19
· Visningar
1 369
Senast: tomte
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 950
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 284
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka