Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Börjat se serien The handmaid's tail.
Fruktansvärt bra!
5/5
Har också börjat kolla på the handmaid's tale och den är verkligen otroligt bra men fruktansvärt obehaglig på så många olika sätt!Börjat se serien The handmaid's tail.
Fruktansvärt bra!
5/5
Såg just nya Beauty and the Beast. Är faktiskt grymt besviken, det var helt enkelt ingen bra film. Ingen spänning, ingen kemi, ingen magi, inget driv, ingen humor och totalt sönderdatoranimerad. Den får 1/5 bara för att de hade den goda smaken att behålla musiken från den tecknade versionen.
Såg just nya Beauty and the Beast. Är faktiskt grymt besviken, det var helt enkelt ingen bra film. Ingen spänning, ingen kemi, ingen magi, inget driv, ingen humor och totalt sönderdatoranimerad. Den får 1/5 bara för att de hade den goda smaken att behålla musiken från den tecknade versionen.
Mm, jag hade på känn att det är en sådan som kanske inte riktigt håller hela vägen... Är på avsnitt 10 i första säsongen tror jag, så jag lär snart vara inne i nästa! Vilka oerhört osympatiska karaktärer för övrigt, jag har inte en enda som jag tycker om på något vis! Men det är väl inte meningen heller. Lite som i House of Cards...Billions gillar jag med! Den tappade lite i säsong 2 men ändå tillräckligt sevärd@Mineur