Inte "The". Bara "Ozark" så klart (det samhälle som handlingen utspelar sig i). Någon mer som sett den?
Ja! Helt fantastisk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte "The". Bara "Ozark" så klart (det samhälle som handlingen utspelar sig i). Någon mer som sett den?
Såg världens i särklass sämsta film igår. Tror seriöst att jag aldrig någonsin sett en så dåligt film. Vi hade oturen att se den på bio och för första gången nånsin tog jag upp mobilen och började surfa.
Valerian and the city of a thousand planets får 0 av 5.
En film där INGEN kan agera överhuvudtaget. Där huvudrollsinnehavarna lyckas vara infuriating och dödligt uttråkande på samma gång. Där vi får det typiska "Vit, dussinkille som vi ska köpa har legat med miljoner kvinnor lovar nu att ändra sig för The Woman of His Dreams". The Woman of His Dreams är för övrigt en vit, söt tjej som är Annorlunda Än Andra Kvinnor eftersom hon kan KÖRA RYMDSKEPP och fäller coola kommentarer. Fröken Love Interest räddar Vit Dussinkille vid ett par tillfällen men alltid på ett sätt så att Vit Dussinkille får chansen att rädda henne direkt efter.
Vi bjuds på:
Känner mig helt dränerad på livslust nu.
- En film som känns som en parodi på varenda rymdfilm som någonsin gjorts. Med inledning med musik och inspiration från the Martian och senare en scen så stulen från Star Wars att man bara vill kasta nåt på duken.
- En film som är 2:20 lång där minst 40 min kan tas bort eftersom det är ett jävla sidospår som gör INGENTING för the main narrative. Ett sidospår som ENDAST är med för att Fröken Love Interest ska tvingas ta på sig sexiga kläder, samt Rihanna får dansa sexigt i minimala kläder.
- En film där huvudkaraktärernas kemi demonstreras med att han aggressivt och "lekfullt" griper tag i henne och flera gånger kastar henne så att hon hamnar på rygg. Ska förmodligen se lekfullt ut men ser mer ut som att han ska våldta henne.
- En film där piloten av någon anledning sitter och kör iklädd bikini.
- En film där man stulit karaktärerna från Avatar RAKT AV. Seriöst! Det är fan avatars in space vi kollar på här!
- En film där man, precis som i Avatar, uppenbarligen lite härligt neo-kolonialt inspirerats av afrikaner.
- En film där vi bara ska acceptera att dessa två jävla klåpare är "the best agents in the galaxy".
- En film som baseras helt på att planeterna måste flyttas långt ut i rymden pga jordens gravitation men det är HELT JÄVLA OLOGISKT. Kunde de inte GOOGLA lite innan de gjorde filmfan?
- Mm mm i alla evinnerlig tid.
Haha du gör det på egen risk!jag blir nästan sugen på att se den, tack vare den målande beskrivningen
![]()
Den tyckte jag också var spännande, dessutom verklighetsbaserad. Bygger på kapningen av fraktfartyget Maersk Alabama.Captain Philips - 5/5. Det här var nog något av det mest spännande jag sett på hela året tror jag! Tom Hanks var lika bra som vanligt och jag satt totalt fängslad från början till slut.
Klart de tycker, det låter ju som en ultimat snubbe-filmHaha du gör det på egen risk!Fullkomlig kalkonrulle
.
OBS jättemånga snubbar på Imdb tycker att filmen är 10/10 och superbra.
Jag såg Pride igår. Gayaktivister samlar in pengar till strejkande gruvarbetare i Storbritannien 1984. En film man blir glad av, typ Billy Elliot. Betyg 4/5.
Är det totalt waste of time att se filmen?
Håller med, tänk om de hade gjort en typ Sagan om Ringen-variant och riktigt dragit ut på det. det var ju det jag trodde de skulle göra![]()
Haha du gör det på egen risk!Fullkomlig kalkonrulle
.
OBS jättemånga snubbar på Imdb tycker att filmen är 10/10 och superbra.
Vi såg första avsnittet av Killjoys igår och vilken skit (0/5). De försökte göra en ny Firefly och misslyckades kapitalt.
Såg världens i särklass sämsta film igår. Tror seriöst att jag aldrig någonsin sett en så dåligt film. Vi hade oturen att se den på bio och för första gången nånsin tog jag upp mobilen och började surfa.
Valerian and the city of a thousand planets får 0 av 5.
En film där INGEN kan agera överhuvudtaget. Där huvudrollsinnehavarna lyckas vara infuriating och dödligt uttråkande på samma gång. Där vi får det typiska "Vit, dussinkille som vi ska köpa har legat med miljoner kvinnor lovar nu att ändra sig för The Woman of His Dreams". The Woman of His Dreams är för övrigt en vit, söt tjej som är Annorlunda Än Andra Kvinnor eftersom hon kan KÖRA RYMDSKEPP och fäller coola kommentarer. Fröken Love Interest räddar Vit Dussinkille vid ett par tillfällen men alltid på ett sätt så att Vit Dussinkille får chansen att rädda henne direkt efter.
Vi bjuds på:
Känner mig helt dränerad på livslust nu.
- En film som känns som en parodi på varenda rymdfilm som någonsin gjorts. Med inledning med musik och inspiration från the Martian och senare en scen så stulen från Star Wars att man bara vill kasta nåt på duken.
- En film som är 2:20 lång där minst 40 min kan tas bort eftersom det är ett jävla sidospår som gör INGENTING för the main narrative. Ett sidospår som ENDAST är med för att Fröken Love Interest ska tvingas ta på sig sexiga kläder, samt Rihanna får dansa sexigt i minimala kläder.
- En film där huvudkaraktärernas kemi demonstreras med att han aggressivt och "lekfullt" griper tag i henne och flera gånger kastar henne så att hon hamnar på rygg. Ska förmodligen se lekfullt ut men ser mer ut som att han ska våldta henne.
- En film där piloten av någon anledning sitter och kör iklädd bikini.
- En film där man stulit karaktärerna från Avatar RAKT AV. Seriöst! Det är fan avatars in space vi kollar på här!
- En film där man, precis som i Avatar, uppenbarligen lite härligt neo-kolonialt inspirerats av afrikaner.
- En film där vi bara ska acceptera att dessa två jävla klåpare är "the best agents in the galaxy".
- En film som baseras helt på att planeterna måste flyttas långt ut i rymden pga jordens gravitation men det är HELT JÄVLA OLOGISKT. Kunde de inte GOOGLA lite innan de gjorde filmfan?
- Mm mm i alla evinnerlig tid.
Jag tittar aldrig på trailers, de avslöjar för mycket. Läser aldrig baksidan på en bok heller.Det räckte för mig med att kolla på trailern för att inse att den var skit.
Jag tycker om att recensera filmer och böcker. Ska du säga till mig att lugna ner mig nu med eller får jag lov att skriva i den här tråden?Men vilken energi du lägger på att såga en film! De ska du ju ha cred för![]()
Ibland kan det löna sig om man inte på förhand vet om att det är en bra film. Jag orkar inte kasta bort 2 timmar på en dålig film . Men ibland kan det ju vara en bra trailer men dålig film ocksåJag tittar aldrig på trailers, de avslöjar för mycket. Läser aldrig baksidan på en bok heller.
Jag tycker om att recensera filmer och böcker. Ska du säga till mig att lugna ner mig nu med eller får jag lov att skriva i den här tråden?