Vad shoppade du på EuroHorse?

Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

Vad spelar det för roll? Det är ju inte som att man köper 20st blå-gula rosetter och sätter upp på väggen?!

Jösses, vilken ton det blev! Man får väl köpa vad man vill - men man får väl också undra vad man vill?
Jag skrev väl ändå inte att det var något dåligt med att köpa rosetterna? Jag undrade ju bara varför man väljer att köpa rosetter - eftersom jag, liksom EQL, inte kunde se något användningsområde för dem? Förlåt då, glömde återigen att detta är Bukefalos - stället där man inte får skriva/undra/tycka någonting nuförtiden! :devil: :(
 
Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

Tror knappast Mysboll var otrevlig i tonen där, lätt att missuppfatta när det är skrift.

Vi köpte några rosetter var för att vi älskar rosa. För att ha på skojj, inte direkt att man får rosa rosetter på tävling. Mysboll fick signerat av Rolf-Göran Bengtsson och Helena Lundbäck, jag fick av sistnämda. En kul grejj, de kostade knappt inte något heller. Mina sitter uppe på väggen iaf, inte för att jag vet vart jag ska sätta dem, bredvid plaketten som det står Göteborg Horse Show på? :p

Var ju inte direkt att vi köpte GP-rosetterna. :p
rosetter.jpg
 
Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

OK - där ser man! :)

Men de där "maffiga" rosetterna du visar på bilden, då. Jag hade förstått det om man skulle köpa ett par för att anordna sig en liten inofficiell tävling - men det står ju redan GBG HS datumen på, så det blir ju inte bra o ha som rosetter ändå... Eller såldes även de signerade? Fina är de iaf. Hoppas man vinner några sådana liknande m nuvarande kusarna!! ;)

Ang Mysboll: Hon kanske inte var otrevlig, men när man skriver en mening som avslutas med ?! uppfattas det nog av de flesta (och alltid av mig) som otrevligt/irriterat/argt osv. Negativt helt enkelt. Något att tänka på inför nästkommande internetskrivande kanske?

Tillägg: sen svarade hon ju "normalt" till EQL, men jag blev "påhoppad"? Varför?
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

Jag har fått en rosa rosett på tävling! Minns inte vilken placering, kan ha varit clear round.
 
Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

Mysboll är sällan otrevlig. ;) Alltid snäll och glad. :D (förutom på mornarna när jag tvingar upp henne 06:30 dock) ;) .

Jag kom på varför jag köpte den lilla rosetten! Funderade på att köpa sånna till USEK som vi kan dela ut på våra aktiviteter. Däremot såg vi några småtjejer som köpte drygt 24 rosetter, undrar vad de ska ha dem till. :p
 
Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

Mysboll är sällan otrevlig. ;)

Må mkt väl vara så - men hennes svar uppfattades av mig som otrevligt iaf... ;) :p Jaja, let's drop it och så kan vi ju för omväxlings skull hålla oss till tråden. :D
 
Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

Oh jo, nog kan jag vara otrevlig annars oxå.. :p

hopp o galopp: Jag hade redan svarat på frågan när du skrev ditt svar så det kändes som att det svaret inte "räckte till". Ursäkta om jag lät lite otrevlig. ;)
 
Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

jag brukar varje år köpa en rosett med fin färg helst glitter, har gjort det varje år sedan jag var där första gången ibörjan på 90-talet, ser inget fel med det. En kul grej har det som ett minne från varje år.
 
Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

Jag har köpt en rosett varje år, som en sovenir, lite roligt att ha då det står årtal på dem.
 
Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

jag brukar varje år köpa en rosett med fin färg helst glitter, har gjort det varje år sedan jag var där första gången ibörjan på 90-talet, ser inget fel med det. En kul grej har det som ett minne från varje år.

Ja, det var ju smart! Att ha dem som minne från varje år som man varit där!
Som Inka-90 skrev så är det ju datum/årtal på dem också!
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

Oh jo, nog kan jag vara otrevlig annars oxå.. :p

hopp o galopp: Jag hade redan svarat på frågan när du skrev ditt svar så det kändes som att det svaret inte "räckte till". Ursäkta om jag lät lite otrevlig. ;)

OK, fast det var ju inte till dig utan jag skrev ju till EQL att det var något jag också undrat över utan att ha vågat fråga om det - dvs mitt inlägg handlade om att jag tyckte det var kul att någon vågade fråga om det jag själv undrat över.

Varför jag inte VÅGAT fråga? Av just denna anledning som blev! :crazy:
 
Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

Här kommer bilder på Schockemöhletränset på ponnyn :)
P1020739.jpg

P1020741.jpg

P1020745.jpg
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 871
Senast: Madalitso
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
2 095
Senast: LiviaFilippa
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
15 501
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
70 128
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hingststationer
  • Födda -21

Omröstningar

Tillbaka
Upp