Vad signalerar Bukes nicks?

Sv: Vad signalerar Bukes nicks?

Herregud...jag läser ju som en potta skit!
Jag har alltid läst ditt nick som ALASKAPLASKA med ett extra L och A :o

Trodde du hade nån anknytning till Alaska :D

Nej, alla signalerar kanske inte, eller så sitter det bara i betraktarens ögon.
Bläckfisken har jag inte sett till ?
Men håller med om att det kan väcka en nyfikenhet.
Ja, du är väl helt enkelt en trevlig person då? ;)

Nej, "trevlig" har jag aldrig sagt att jag är, men "snäll", i motsats till "elak".

Men det är väldigt provocerande i dessa kretsar tydligen. Det anses nog inte "politiskt korrekt", så då blir man väldigt upprörd. Det är ju väldigt ironiskt! Det är "upp-och-ner-vända-världen"!

Många vill säkert signalera någonting och tror att dom är vansinnigt intressanta!

I den grekiska mytologin är moira en människas öde - det liv och den död som är bestämd för varje människa - som bestämdes av Moirerna. De var väverskor som spann varje människas livstråd och vävde den samman med alla de andras. Denna ordning låg fast och kunde inte ens gudarna göra något åt.

Men sök hjälp! Det finns väl vård att få?!

Jag undrar vad det betyder och hur det uttalas varje gång jag ser det :o

Oj! Inte en aning! Vad betyder det? Är det isländska?
Aha! Du har islandshäst!!!! Som heter så?

Det uttalas "Nicksehenn" och är alviska - betyder frostöga, ett namn jag fick av mina vänner i gymnasiet då jag har riktigt isblå ögon. :) Ett namn jag tycker är vackert och det har följt med sedan dess! :D

Så nej, haha, ingen islandshäst! ;)

Ditt nick har jag funderat över, tycker det är häftigt, ett av de bättre härinne :D Kul att höra varför du valde det.

Nu kopplade jag! Nej, jag menar bara att Om en del använder sina nick för att verka lite speciella så hoppas jag att man finner mig mer intressant i verkligheten än vad namnet Tingeling är. För det är väl inte sådär jättespännande?

Jag gillar Tingeling, är ett Disneyfan av stora mått och förknippar det såklart med Peter Pan :D

Bison är ett smeknamn som min ena brorsa kallade mig, gör faktiskt än idag när jag tänker efter...
Satt hemma hos honom när jag skaffade min profil.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka