Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ett gott te eller kaffe kanske? Och en ask fina praliner till kanske. Finns ju mycket gott att köpa vid te & kaffe handel.Hutlösa priser! Rätt åt dom som röker
![]()
Jag letar födelsedagspresent åt en person å vet inte vad jag ska köpa men kom på att hon rökte men hon får fan köpa sina cigg själv
Hon får en chokladcigaretter istället
Eller har någon tips på något bättre![]()
Jag måste baka, brödet är slut men mjöl har jag gott om, sisådär 50 kilo lätt lagerskadat där det regnat lite på påsarna men mjölet är felfritt så dags att göra slut på det partiet. Jag gör nog scones på bagerirecept för dom är skrivna för 2, 50 eller 200 kilo mjöl.
Och, nej, jag tänker INTE ta 50-kilossatsen utan 2-kilos.![]()
Hemgjorda så klart.Nötmuffins lät intressant köpt hemgjorda? jag vill veta!
Inväntar receptHemgjorda så klart.
Du får receptet om du maler nötterna åt mig nästa gång.Inväntar recept![]()
Kungsörnens kärnvetemjöl.Vilket märke på mjölet undrar en nyfiken![]()
Hutlösa priser! Rätt åt dom som röker
Jag letar födelsedagspresent åt en person å vet inte vad jag ska köpa men kom på att hon rökte men hon får fan köpa sina cigg själv
Hon får en chokladcigaretter istället
Eller har någon tips på något bättre![]()
Eftersom jag själv är rökare så inom det området kanske jag kan ge tips:
En rolig tändare? jag fick en med kompass på en gång (påfyllningsbar givetvis annars kan det vara tycker jag) och en flaska gas.
En gång fick jag en som ser ut som en toa, lågan kommer i muggen och man trycker uppe vid spolknappen med hälsning av den jag fick av "röka är skit"
https://fyndiq.se/sport-fritid/tobakiana/tandare/#7172827-usb-tandare-lighter-uppladdningsbar
Den hade jag gillat.
Rolig/stor/ful/praktisk askkopp, kulan modell väntar jag på att hitta/få.
Vantar ev. smartphonevantar som rökare fryser man jämt om fingrarna.
Övriga saker, hur nära relation har ni, ålder osv?
Någon favorit färg, hobby?
Apropå rökning så under min uppväxt rökte kompisens föräldrar men det var bara en i syskonskaran av 4 som började röka, jag har aldrig tagit ett bloss och avskyr allt vad rökning heter och faktiskt tvekar att ens släppa in nån som röker. Den som försöker tända en cig härinne åker ut direkt!![]()
Nu är du snäll, jag fick ett spel när jag hade besök som tände ciggen innanför balkongtröskeln.Apropå rökning så under min uppväxt rökte kompisens föräldrar men det var bara en i syskonskaran av 4 som började röka, jag har aldrig tagit ett bloss och avskyr allt vad rökning heter och faktiskt tvekar att ens släppa in nån som röker. Den som försöker tända en cig härinne åker ut direkt!![]()
Min extramamma, fyller 66 år, eget städföretag så inget sånt utan kanske mer känsla av lyx utan att vara för dyrt. Kostar gärna på för rätt sak. Kände dock inte att cigg var rätt pryl för det men det visste jag hade kommit till användning iaf
Dom har hundar, 4 st, och husbil. Röker i bilen. Kanske någon doftgrej?