Vad sjutton heter jag här egentligen?!


Ju äldre man blir desto mer förstår man att man egentligen inget begriper.
(mitt 25-åriga jag visste allt, mitt 60-åriga jag är tämligen säker på att jag inget fattade, då )
:D

Ps, hästen är min pålla som tyvärr galopperar på de evigt gröna ängarna)
 
Jag gillar inte direkt mitt nick, det känns rätt töntigt men att byta känns ändå främmande. Historien bakom nicket är heller inte speciellt rolig, det kommer från en klasskompis mailadress när jag gick i högstadiet :confused:
 
Mitt namn, så spännande var det.
Avverkade ett antal nick tidigare under bukeeran. Det är nog mitt 4'e.

Men jag hoppad på mera poesi i tråden!
 
Mitt nick är ett jättegammalt nätalias - en förkortning av namnet på min allra första onlinekaraktär. Vi har växt ihop vid det här laget och ibland används det även IRL.
På stallet-tiden i de glada tonåren tror jag att jag hette Blackrose eller något liknande, lagom gothländskt. :D

Ännu en pryd familjelivsomskrivning, helt ny: "Ta i pruppen" om analsex! :up:
 
Jag hade panik när jag skulle bli medlem på ett annat forum och alla namn jag kom på redan var upptagna. Jag satte då ihop dom mest osannolika bokstäverna i en kombination som ingen vettig människa skulle välja och som inte betyder något alls och vips så hade jag ett eget användarnamn som inte var upptaget. Och så följde det med hit och det är väl bara här jag har det nu. Gillar Qelina men det är ärligt talat ett lite konstigt namn.
 
Mitt nick är ett jättegammalt nätalias - en förkortning av namnet på min allra första onlinekaraktär. Vi har växt ihop vid det här laget och ibland används det även IRL.
På stallet-tiden i de glada tonåren tror jag att jag hette Blackrose eller något liknande, lagom gothländskt. :D

Ännu en pryd familjelivsomskrivning, helt ny: "Ta i pruppen" om analsex! :up:
Take it out of my brain take it out pew pew pew
 
Mitt nick är ett jättegammalt nätalias - en förkortning av namnet på min allra första onlinekaraktär. Vi har växt ihop vid det här laget och ibland används det även IRL.
På stallet-tiden i de glada tonåren tror jag att jag hette Blackrose eller något liknande, lagom gothländskt. :D

Ännu en pryd familjelivsomskrivning, helt ny: "Ta i pruppen" om analsex! :up:
Onlinekaraktär var?
 
Jag hade ett annat nick på stallet-tiden innehållandes bokstaven å. Antingen var det vid övergången till buke, eller om det var vid ett senare skede då inte svenska tecken tilläts (alla behövde registrera om sig) och då satt jag vid skrivbordet och kollade runt mig. Hade en bild på lupiner men ville ha något som liknade ett "namn" mer och la till ett "o" på slutet.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Anonymt nick, vill inte bli igenkänd. Jag har insett att jag har problem med mig själv när det kommer till intimitet. Jag ska försöka...
Svar
17
· Visningar
2 184
Senast: Nahar
·
Övr. Hund Tror ni det? Läste att hundar kan lukta till sig känslorna vi har. Jag vet att min hund vet hur jag mår till stor stor del, det är jag...
Svar
14
· Visningar
2 380
Senast: Thaliaste
·
  • Artikel
Dagbok Jag är uppvuxen med katter och har haft en katt själv också i vuxen ålder. Det har varit ganska lättsamt och enkelt och katten jag hade...
Svar
3
· Visningar
1 826
Senast: Zpunk
·
Hundavel & Ras Min man har stora drömmar, vilket ju är bra, men samtidigt väldigt lite insikt i hur det ser ut i det verkliga livet, känns det som...
2 3
Svar
56
· Visningar
9 539
Senast: machafuko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp