Vad sjutton heter jag här egentligen?!

Usch jag ogillar mitt nick, det var min dåvarande pojkvän som hette Jimmy, satt väl och rimmade på hans namn nån gång och det blev jimy pimy, bara det är ju pinsamt haha
Såg att jag fått en trofé för att jag varit medlem i 15 år nu så ja så gammalt är mitt nick... Men orka byta...
 
Jag hette mitt vanliga smeknamn på mitt förra konto som jag hade runt åren 2007-2011 ish. Sedan togs det bort pga inaktivitet och när jag skapade ett nytt konto för några år sedan så tog jag ett gammalt internetnick istället.

Machafuko betyder kaos på swahili (om man översätter svenska/swahili via google translate, på engelska översätts det till confusion). Vet inte varför jag ens började med det, men aja. Funderar verkligen på att byta :o:p
 
Använder samma nick på de flesta sidor på internet där man inte använder sitt eget namn. Har hängt med i sisådär 10-12 år vid det här laget. Aldrig upptaget :D

En kompis till mej brukade kalla mej Molly, men det är för vanligt så de behövdes ett tillägg. Phlox stavas flox på svenska och är en typ av blomma, ser bara snyggare ut med engelsk stavning. Simple as that :up:
 
Tigerflicka har hängt med sen 15-16-årsåldern och varit mitt nickname "överallt". Skulle jag komma på något nytt, nu såhär nästan 20 år senare, vet jag inte alls vad det skulle kunna bli.
 
Mitt kommer från smeknamnet som min pappas farmor använde om sig själv. Jag är döpt efter henne (men använder inte smeknamnet - mer än här då...).
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Anonymt nick, vill inte bli igenkänd. Jag har insett att jag har problem med mig själv när det kommer till intimitet. Jag ska försöka...
Svar
17
· Visningar
2 186
Senast: Nahar
·
Övr. Hund Tror ni det? Läste att hundar kan lukta till sig känslorna vi har. Jag vet att min hund vet hur jag mår till stor stor del, det är jag...
Svar
14
· Visningar
2 381
Senast: Thaliaste
·
  • Artikel
Dagbok Jag är uppvuxen med katter och har haft en katt själv också i vuxen ålder. Det har varit ganska lättsamt och enkelt och katten jag hade...
Svar
3
· Visningar
1 827
Senast: Zpunk
·
Hundavel & Ras Min man har stora drömmar, vilket ju är bra, men samtidigt väldigt lite insikt i hur det ser ut i det verkliga livet, känns det som...
2 3
Svar
56
· Visningar
9 540
Senast: machafuko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp