Vad sjutton heter jag här egentligen?!

nyponros

Trådstartare
Jag är inte superaktiv på buke längre. Förr i världen var jag här inne varje dag och läste och skrev hej vilt. Nu är det lite periodvis. Senaste gångerna när jag läst mitt eget nick har jag undrat vad tusan det är jag döpt mig själv till egentligen. Nyponros? Really? Mitt 28åriga jag skulle kanske inte välja att kalla mig själv för nyponros. Mitt 15-16åriga jag tyckte det var gulligt och lite fint sådär.

Har ni nick som ni idag gillar och står för? Har ni någon gång bytt nick? Varför isåfall, för att ni skämdes eller för att ni inte tyckte det stämde med er själva längre?

Jag vill ju inte att ingen ska känna igen mig. Samtidigt vet jag inte vad jag skulle heta istället... Kanske bara ska låta det vara. :D
 
Jag valde mitt namn efter en dåvarande(?) sköthäst. Inte ett namn jag skulle valt idag, men samtidigt känns det lite bra att inte använda samma namn som på alla andra sidor (även om jag är allt annat än anonym av mig..). På buke har jag aldrig bytt nick och jag tänker inte göra det heller, vill att bukefalister ska känna igen mig men att övriga ska få fundera i åtminstone två sekunder på vem jag är.
 
Förresten så har jag fått en bild av dig som gör att nyponros är ett utmärkt nick för dig, för jag tror att du är en sån där person som alltid doftar så himla gott. :D

Haha samma här! En fräsch snygg tjej som luktar typ.. blommigt! :D
 
Haha @Tassetass och @tornblomma ni är roliga! Jag luktar nog oftast gott för jag är lite av ett hygienfreak... nästan på ett läskigt sätt. Jag är inte så förtjust i blommiga dofter dock, speciellt inte ros ironiskt nog. Jag gillar fräscha eller lite kryddiga, varma dofter :angel:
 
Jag tog mitt alias efter en av mina favorittravare, Moni Maker. :love: Jag kollade på hennes vinst i elitloppet 1998 då jag registrerade mig.

Jag har inget emot namnet egentligen, men jag utgick ifrån att det inte skulle gå att använda mellanslag i användarnamnet och drog ihop orden till ett utan att ens testa. Det har stört mig i så många år. :D En nackdel är också att namnet får mig att tänka på Ludacris "Money Maker" och jag avskyr den låten. :o
 
Haha @Tassetass och @tornblomma ni är roliga! Jag luktar nog oftast gott för jag är lite av ett hygienfreak... nästan på ett läskigt sätt. Jag är inte så förtjust i blommiga dofter dock, speciellt inte ros ironiskt nog. Jag gillar fräscha eller lite kryddiga, varma dofter :angel:

MEN du är fräsch och har bra hygien. I knew it!! ;)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Anonymt nick, vill inte bli igenkänd. Jag har insett att jag har problem med mig själv när det kommer till intimitet. Jag ska försöka...
Svar
17
· Visningar
2 185
Senast: Nahar
·
Övr. Hund Tror ni det? Läste att hundar kan lukta till sig känslorna vi har. Jag vet att min hund vet hur jag mår till stor stor del, det är jag...
Svar
14
· Visningar
2 381
Senast: Thaliaste
·
  • Artikel
Dagbok Jag är uppvuxen med katter och har haft en katt själv också i vuxen ålder. Det har varit ganska lättsamt och enkelt och katten jag hade...
Svar
3
· Visningar
1 826
Senast: Zpunk
·
Hundavel & Ras Min man har stora drömmar, vilket ju är bra, men samtidigt väldigt lite insikt i hur det ser ut i det verkliga livet, känns det som...
2 3
Svar
56
· Visningar
9 540
Senast: machafuko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp