Vad ska du shoppa på GHS?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare TAphoto
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 89
  • Visningar Visningar 10 834
Sv: Vad ska du shoppa på GHS?

Längtar :love:

Jag ska handla:

*Dressyrspö
*Dressyrskydd
*Ny lädergjord till hoppsadeln
*Schabrak
*Nått HW täcke åker säkert med hem :grin:
*Ulltäcke, helst med frontlapp :D

De är vad jag kommer på nu, sen blir de så klart massa impuls! :bump:

Fast denna tråd var till för 2010 :D

Åååå, bra tråd!

- Släta lädertyglar med mässingspännen
- Mörkgrön dressyrvojlock
- Namnskylt till boxdörren! :love:
- Nya helskodda ridbyxor

Sen skall jag även spana på ridstövlar och regntäcken, min guling är kort i ryggen och bred i bogen så det är lite klurigt det där..

Alltså jag har ju en ridsportbutik på gården där jag jobbar så jag tror inte jag behöver ha så mycket :p Får väll se om man kan göra några riktiga kap, annars får det nästan vara.. Funderar dock på och pröva en Charles Owen Fiona ridhjälm och se om de passar mitt huvud då jag haft funderingar på att beställa hem en sådan. Annars ska jag väll mest gå och spana in lite nyheter.

Lotter!

Ska skicka med en kompis pengar som hon ska köpa lotter till mig. Jag satsar på att vinna både häst och släp men jag vill helst ha släpet ;)

Det som jag vet SÄKERT att jag ska köpa är:
rött scapa schabrak med luva
swarovskipannband
svarta benskydd (veredus, eskadron? beror på hur mycket pengar jag har)
tävlingskavaj
sadelgjord med magplatta

sen har jag en lista på annat jag ska köpa om jag får pegnar över, och så bli det impulsköp ofc!

KL

Jag ska köpa träckprov till mässpris! Brukar kosta 100:-, så det är bara att bunkra :)

Ska också leta efter ett regntätt reflexländtäcke, gärna fleecefodrat.

En annan fråga, är det någon som vet om man bara vill gå på mässan, förköper man biljett då? Eller kan man bara betala entré på plats?

Återigen, denna tråd är från 2010!!

Kan ingen starta en ny för 2011 istället?

Liknande trådar

• Låst
Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
24 357
Senast: Cambrie
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 903
Senast: Takire
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 968
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 555
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka