Vad ska jag göra?

Sv: Vad ska jag göra?

Som jag har sagt tidigare i tråden så kan jag inte ta bort honom så länge han mår som han gör nu. Han älskar sitt liv varje dag, det känns inte direkt som om det är jag som ska bestäma att det är dags för honom att sova in nu.

Jag är medveten om att han är gammal. Det var nått som inte var något hinder hos veterinären iaf verkade det som..

Det där med antibiotika ska jag egentligen inte uttala mig om eftersom jag inte är någon veterinär, men jag vet iaf att det finns kaniner som har fått antibiotika kurer längre...

Här har det inte hänt något sp än, det glider på och min Ninis är glad och gosig :D
 

Liknande trådar

Hästvård Hösten 2022 köpte jag ett 3-årigt fullblod ifrån galoppbanan. Han var ue på veterinär besiktning och i första 7 månader gick jätte bra...
Svar
0
· Visningar
381
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
409
Senast: Sirap
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
1 348
Senast: monster1
·
Övr. Djur Har postat innan om vår sjuka hamster som haft alla möjliga problem som en hamster kan råka ut för typ. Krokiga tänder som behövts...
Svar
1
· Visningar
818
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Fototråd del II
  • Köpa hus
  • Engelsk grammatik

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp