Vad ska jag ha för program ?

Mynta2

Trådstartare
Jag ska föra över bilder från en Sony Ericsson K810i till datorn. Syrran sa man kunde hämta hem ett program från Ericssons sida för att göra det. MEN vad heter programmet ? Vart ska jag leta ?

Hon visste inte riktigt heller eftersom det var hennes pojkvän som tagit hem det.
 
Sv: Vad ska jag ha för program ?

det är helt enkelt sony ericsson telefonprogramvara.
gå in under telefonen på deras hemsida och välj ladda ner program/drivrutiner.
annars finns det ett fritt program som jag har på andra datorn.

FAST oftast räcker det med att du kopplar in telefonen i datorn så blir den en liten usb hårddisk som man kan gå in på och tanka över filerna.
 
Sv: Vad ska jag ha för program ?

Tack för svaret. MEN det funkade inte...eller jo, det kanske hade gjort det om mina drivrutiner till USB kortet varit rätt installerat :(

Eftersom jag inte har USB på denna dator har jag köpt ett USB kort...installerat å allt, MEN på nåt vänsters fattas det drivrutiner till några saker...som jag inte har en aning om vad det är eller hur man fixar till :(
 
Sv: Vad ska jag ha för program ?

Googla på drivrutiner + telefonnanmn eller sök drivrutinerna på ericssons hemsida.
 
Sv: Vad ska jag ha för program ?

måste säga att det är väldigt bra med en bluetooth adapter
 
Sv: Vad ska jag ha för program ?

mmm, men jag tycker det går lite upp och ner med kopplingen ibland med BT. och lite segt mot kabel, men otroligt praktiskt.
 
Sv: Vad ska jag ha för program ?

mmm, men jag tycker det går lite upp och ner med kopplingen ibland med BT. och lite segt mot kabel, men otroligt praktiskt.

kanske beror på adaptern har surfat med min telefon när jag var bortrest med hjälp av bluetooth o det gick smärtfritt den kopplar ner sig färre gånger än orginalbredbandet...
 

Liknande trådar

Mat Följer ett program där man kommer hem till privatpersoner som gör en 3-rätters meny. Det programmet finns i Sverige också i nästan samma...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
4 279
Senast: hastflicka
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
306
Senast: Myrten
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
779
Senast: Rosett
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 733
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp