Haft den sen augusti bara och har fri service i två år, så har inte fått känna på det ännuÅh har du en? Hur är den? Jag har hört att Subaru kostar multum när de ska servas/repeteras, stämmer det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haft den sen augusti bara och har fri service i två år, så har inte fått känna på det ännuÅh har du en? Hur är den? Jag har hört att Subaru kostar multum när de ska servas/repeteras, stämmer det?
Jag hade nog tänkt hålla mig under 100 000, kanske lite mer. Jag kör ca 1000 - 1500 mil per år. Ponnyn kanske åker någon gång om året (men det finns B-kortsbilar att hyra här). Jag kommer att vilja kunna dra en lätt motorbåt på sommaren också.
Det går att få Audi från ca 09 under 100.000 om det nu är det enda som skulle få dig att avstå. Som sagt, underbara bilar!
Annars är jag väldigt imponerad av grannens Skoda faktist, vet inte modell/år, men har för mig att det är en 09 eller 11. Hur rymlig som helst, trots att inte bilen ser "stor och klumpig" ut.
Vad händer med skatten på dieselbilar nu?
Hur står sig Audi i service och rep kostnader nu? Jag ägde en a4 för ett antal år sedan men tyckte att den var väldigt dyr i underhåll (men underbar bil att köra!) Jag skulle gärna byta till Audi igen men inte till vilket pris som helst.
Jag gillar scouten eftersom den har fyrhjulsdrift och man kommer fram i lite jobbig terräng. Jag har precis beställt hundbur till min och får den med måttenJag hade en Ford Mondeo diesel som var trofast under många år. Men nu vill jag ha något mindre. Skodan låter spännande, jag kommer fortfarande att behöva bra bagageutrymme. För fy vad grejer man måste dra runt på när man har segelbåt.