Bukefalos 28 år!

Vad ska jag önska mig från Tokyo?

tuaphua

Trådstartare
Sambon är i Tokyo och undrar vad jag önskar mig därifrån.

Jag kan mest bara komma på hästtelaterade saker alt garderob/bokhylla/stora möbler jag behöver.

Jag tycker om smink, kläder, att måla etc.
Matvaror därifrån får vi iaf regelbundet. Så ätbara saker kan strykas.

Hilfe!
 
Fråga om han kan hitta jättestora vattenpenslar för asfaltskonst! De ska vara billiga där. Om du inte vill ha dem så är det bara att skicka ned till mig... :idea: Har två såna på jobbet när vi tränar alfabetet men de börjar bli slitna. Helt outstanding!
 
Fråga om han kan hitta jättestora vattenpenslar för asfaltskonst! De ska vara billiga där. Om du inte vill ha dem så är det bara att skicka ned till mig... :idea: Har två såna på jobbet när vi tränar alfabetet men de börjar bli slitna. Helt outstanding!

Haha.. Det låter lite avancerat för honom att lyckas hitta.
Och jag tycker nog jag har penslar i överflöd inser jag nu när jag försöker stuva in alla målarsaker i vårt lilla hus.
 
Nu vet jag inte budgeten ;) men japanskt siden är riktiga konstverk särskilt om man köper av bra kvalitet. Målningar på siden älskar jag - har två från Korea, reproduktioner av 1700-tals mönster, men lite samma stuk. Sedan naturligtvis det traditionella som tex en te servis, eller middagsservis så ni kan bjuda era gäster på en autentisk japansk middag, mycket uppskattat misstänker jag! :up:

Jag älskar också japanska lakerad konst, små låder och andra föremål. Min dröm är en riktig högkvalitets lakerad bentolåda för lunchlådan, men den skulle jag nog aldrig våga använda! :nailbiting:
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 830
Senast: Buzzter
·
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 968
Senast: Görel
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 650
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 921
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp