Bukefalos 28 år!

vad ska jag plugga?

carrro_lina

Trådstartare
Hej!

Efter två månader på min nuvarande utbildning har jag insett att jag har hamnat lite fel. Pluggar civilingenjör medieteknik men det visade sig att det inte riktigt är något för mig. Därför har jag börjat fundera på vad jag ska plugga istället. Eftersom buke fungerade så bra när jag inte fick upp proppen i mitt handfat så tänkte jag att buke kanske kan hjälpa mig med det här också.

So, programmering är inget för mig.. det är inte så att jag tkr det är dötrist men det är liksom inget jag brinner för. Men matten gillar jag!
I skolan var mina favoritämnen biologi och tyska mina favoritämnen men jag vette tusan hur jag ska få ihop det.
Det får gärna vara någon utbildning som har en bra arbetsmarknad :P

Någon som har något idé vad jag ska plugga?
 

Liknande trådar

Tjatter Inspirerad av tråden om karriärbyte slänger jag ut frågan till allvetande buke; Vilket jobb skulle passa mig? Lite "kort" info om min...
Svar
2
· Visningar
487
Senast: miumiu
·
Skola & Jobb Hej! Jag skulle behöva lite hjälp gällandes hur man ska tänka nu efter gymnasiet. Som person har jag länge varit väldigt studieinriktad...
Svar
10
· Visningar
1 444
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Gjorde mensas övervakadetest för mer än en månad sedan och fick resultatet sista november och fick 135 eller högre, okej detta fick ju...
Svar
14
· Visningar
3 096
Senast: Korven
·
Kropp & Själ Hej, Under 1 års tid har jag gått runt och ständigt funderat över vad jag ska göra med mitt liv (kortsiktigt), flytta, plugga, jobba...
Svar
12
· Visningar
1 048
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp