Vad spelar ni?

Fick en riktigt fet nostalgi-tripp i veckan och laddade ner Arvet från Rosemond Hill och fick igång det osv.

MEN, det är ett spel jag spelade när jag var mindre som var absolut det bästa hästspelet jag nånsin lirat. Och jag kan inte för mitt liv komma ihåg vad det hette. Snälla HJÄLP om det känns igen..

Man spelade en tjej som skulle åka iväg och tävla i grenar för en förening(en kille var med också) men samtidigt var det ju gameplay med en handling jag inte riktigt kommer ihåg. Har letat mig galen, sökt överallt men hittar fan inget som är i närheten alltså!
 
Man spelade en tjej som skulle åka iväg och tävla i grenar för en förening(en kille var med också) men samtidigt var det ju gameplay med en handling jag inte riktigt kommer ihåg. Har letat mig galen, sökt överallt men hittar fan inget som är i närheten alltså!

Var spelet på svenska eller engelska? Spontant tänker jag på Full fart i stallet som släpptes genom Pollux hästbokklubb, men det är mest för att det är ett av de första hästspel jag minns där en kille spelar någon större roll.
 
Fick en riktigt fet nostalgi-tripp i veckan och laddade ner Arvet från Rosemond Hill och fick igång det osv.

MEN, det är ett spel jag spelade när jag var mindre som var absolut det bästa hästspelet jag nånsin lirat. Och jag kan inte för mitt liv komma ihåg vad det hette. Snälla HJÄLP om det känns igen..

Man spelade en tjej som skulle åka iväg och tävla i grenar för en förening(en kille var med också) men samtidigt var det ju gameplay med en handling jag inte riktigt kommer ihåg. Har letat mig galen, sökt överallt men hittar fan inget som är i närheten alltså!
Petz Horzes 2 kan det vara, ett av dom bästa av den genren :rofl: Japp, håller fortfarande koll på hästspelen.

Spelar en del Rival Stars horse racing, men det är ju inte alls i samma stil. Är ju mer ett statistikspel.

Spelar uteslutande på pc. Valheim, Sunkenland och Starfield är det som går mest. Startade spelandet med Fallout3. TheHu ter: Calm of the wild i perioder. Absolut bästa jaktsimulatorn ute.
Startade House Flipper 2 nyss. Tycker det är mysigt.

Gillar egentligen intalls PvP men har ändå spelat PubG nästan varje dag i flera år. Just nu välbehövlig paus för första gången sen jag började.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp