Vad sysslar vi med, del XV?

Status
Stängd för vidare inlägg.
AF har inte kommit än, men har pratat lite med chefen. Han är supernöjd och vet inte hur det ska klara sig utan mig, MEN, det bär sig inte för att betala en tjänst. Vilket jag har haft på känn. Däremot så håller han på och drar i sina kontakter för att fixa ett jobb åt mig på ett annat åkeri. Så nu måste vi försöka komma på en lösning så att jag kan vara kvar här men ändå kunna gå fort om det behövs om de andra vill ha mig. Sa nån berg och dalbana för känslorna?

Jag har en liten sjukling hemma, kl 03 kom han ner och klagade på att det var för varmt, hostade och snorade... Och nu konstaterar jag att han är mer lik sin far än mig när det gäller sjukdomar, han har nu tjatat till sig ett bad... :cautious: Det är ungefär det sista jag vill göra när jag är sjuk men maken tillika pappan badar alltid när han är sjuk, annars också men när han är sjuk så bara måste han bada... :cautious:

Förundras över hur otippat det är när folk man trott ska hålla ihop för tid och evighet, helt plötsligt går isär. Bara sådär liksom.
Alltid svårt när man sedan är vän med båda parter och försöker stötta båda två, utan att döma åt något håll. Men man får väl bara lyssna och finnas där helt enkelt

Förresten, min plan med mcd idag skiter sig, ungkotten ska äta hamburgare till lunch såklart! :down: Så nu sitter jag och kollar menyerna på foodcourten på gränby. Jäkligt dumt såhär före lunch :banghead:
Dumma skolmatsplanerare.
Själv försöker jag locka med mamma oxh eventuellt pappa till IKEA. Håll tumme tack.
@bumpo: Det är ju inte som att vi alltid gör viktiga och världsfrämjande saker... ;)

Fast det brukar gå mycket alkohol här, speciellt vin :D :up:

*kram* inför måndagen :heart
Bara att få snacka kvalificerat skitsnack är världsfrämjande, eller iaf bumpo-främjande. ;)
Och vin är bra. Eller iaf cider. Jag vill inspektera bolaget på torp :p

Och tack för kramen. Förhör igen...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att... 2
Svar
25
· Visningar
1 816
Senast: Kakis
·
Samhälle Jag är inblandad i en tvist gällande häst. Säljaren försöker häva köpet. Se annan tråd. Iaf har jag tagit reda på en del om säljaren och... 2
Svar
27
· Visningar
2 401
Senast: Sanna25
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött... 100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
105 059
Senast: Mineur
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 812
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Oseriös avel 2023
  • Somna in hemma