Tack! Jag försöker låta bli att svimma, eller kräkas eller nåt så länge...![]()
Gör inte det!
Vi skickar pepp från Svärdsjö

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Jag försöker låta bli att svimma, eller kräkas eller nåt så länge...![]()
Håller tummarna!Försöker trycka tillbaka ångesten med positiva tankar. En timme tills mötet...![]()
Låter som en bra plan!Tack! Jag försöker låta bli att svimma, eller kräkas eller nåt så länge...![]()
Jag hoppas verkligen också det, jag vill inte tillbaka till fas 3Hoppas det löser sig @Ninnurur!
Du är ju uppenbarligen bra på ditt arbete så jag hoppas verkligen att han hittar en bra lösning för dig!
Men kan hänga med oss här ändå. Faktiskt!Men jag gööör ju nästan aldrig något @Ninnurur
Men jag håller faktiskt på med ett pussel.
Och försöker förtränga måndagen som kommer.
Jääj!jag får vara med och leka!Men kan hänga med oss här ändå. Faktiskt!![]()
heart
![]()
Förresten, min plan med mcd idag skiter sig, ungkotten ska äta hamburgare till lunch såklart!Jääj!jag får vara med och leka!![]()
Ikväll ska jag dricka vin!! Det är jag banne mig värd@bumpo: Det är ju inte som att vi alltid gör viktiga och världsfrämjande saker...
Fast det brukar gå mycket alkohol här, speciellt vin![]()
*kram* inför måndagen![]()
Dumma skolmatsplanerare.Förresten, min plan med mcd idag skiter sig, ungkotten ska äta hamburgare till lunch såklart!Så nu sitter jag och kollar menyerna på foodcourten på gränby. Jäkligt dumt såhär före lunch
![]()
Bara att få snacka kvalificerat skitsnack är världsfrämjande, eller iaf bumpo-främjande.@bumpo: Det är ju inte som att vi alltid gör viktiga och världsfrämjande saker...
Fast det brukar gå mycket alkohol här, speciellt vin![]()
*kram* inför måndagen![]()