Vad sysslar vi med? Del XVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här drog jag fram allt i alla lådor jag har i vardagsrummet för jag skulle ju ändå vara ensam hela helgen så det spelade ju ingen roll om jag får göra stigar fram till soffan och sängen mellan allt bråte som förökat sig hej vilt och så får jag ett meddelande om att särbon ändå kommer ikväll :arghh:

Så nu MÅSTE jag bli klar med allt på några timmar :cautious:

Jag har garn, virknålar och stickor på tre ställen :angel:

Verktyg på säkert 22 ställen :confused:

Parfymer på 3 och alla miljoner olika kablar och laddare på säkert 58 ställen och jag tänkte att det kunde vara smart att ta tag i allt samtidigt så skiten blir gjord :nailbiting:

Kan man ta en kall öl till lunch när man jobbar hemma en fredag :d
 
Här drog jag fram allt i alla lådor jag har i vardagsrummet för jag skulle ju ändå vara ensam hela helgen så det spelade ju ingen roll om jag får göra stigar fram till soffan och sängen mellan allt bråte som förökat sig hej vilt och så får jag ett meddelande om att särbon ändå kommer ikväll :arghh:

Så nu MÅSTE jag bli klar med allt på några timmar :cautious:

Jag har garn, virknålar och stickor på tre ställen :angel:

Verktyg på säkert 22 ställen :confused:

Parfymer på 3 och alla miljoner olika kablar och laddare på säkert 58 ställen och jag tänkte att det kunde vara smart att ta tag i allt samtidigt så skiten blir gjord :nailbiting:

Kan man ta en kall öl till lunch när man jobbar hemma en fredag :d
Självklart kan man göra det!
 
:eek:
Och felet på dem är?
Att EN av bananerna i dom fyra påsarna i övre varvet på mitten blivit klämda och lite lösa på ena sidan, resten i kartongerna är felfria. Alltså, 4 klämda bananer och man slänger hela lådan. :banghead:
 
Att EN av bananerna i dom fyra påsarna i övre varvet på mitten blivit klämda och lite lösa på ena sidan, resten i kartongerna är felfria. Alltså, 4 klämda bananer och man slänger hela lådan. :banghead:
Det är rätt provocerande.. Är det så farligt att sälja lite billigare, eller skänka bort de skadade påsarna? Är nog många som skulle bli glada..
Iofs skänke de ju bort dem nu, på sätt och vis, men...
 
Förbannade jävla rövångest. Jag velar i om det är illa nog för att ta en atarax. Vet ju att de är till för just såna här tillfällen men ändå.
 
Alltså, bara nämna den drycken borde vara förbjudet tycker jag, nu har jag dreglat ner tangentbordet, brallorna, soffan och har dregel långt ner i tofflorna. :mad:

Apropå dricka ensam, eftersom jag konstaterat fakta att jag ju är i white trashgränslandet så har jag slutat bry mig, vill jag ha ett glas så tar jag ett glas eller en öl oavsett dag, det enda som får mig att låta bli är om jag ska ut på vägarna och fara för alkohol och trafik, där är jag stenhård. :cool:

Mojito är mums hahahah
 
Vinkat av maken och dottern som nu är på väg upp till Umeå för tävling. En kompis till maken följer med också för att de ska kunna hjälpas åt och köra och hålla varandra sällskap.
Sen åker de hem lördag kväll igen... Vad gör man inte för barnen... ;)

Haha, Snurrigaratorn är degraderad från burgunder ofificersgrad till grå grad :p
 
Visst är det. Är en riktigt skitdag idag. Känner mig totalt värdelös, korkad och en total waste of space. Vad tillför jag för positivt liksom...

Du är viktig för oss här på buke om du inte redan visste det! :heart


Studsbollar hör hemma här hos oss, så många goda skratt, viktiga insikter och tänkvärda ord som du tillför oss gör att du inte får försvinna igen.

Stor kram på dig :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
223
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Min kropp har sina skavanker och ålderskrämpor, jag är nog halvvägs om inte mer i livet, men att förmågan till "bra" sex skulle dala...
Svar
14
· Visningar
1 100
Senast: Norma
·
Kropp & Själ Jag har ringt psykakuten två gånger idag, men båda gångerna har jag lagt på luren innan jag kommit fram. Jag tycker inte att mitt...
Svar
6
· Visningar
607
Senast: ginnies
·
Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
549
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp