Bukefalos 28 år!

Vad sysslar vi med? Del XVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hm, antar det har varit uppe på tapeten idag. Men alltså..när ni loggar in. Hittar ni genvägen till bevakade trådar?

O vad har den gröna pricken framför trådar för funktion?

:confused:
 
Jag har massa Mojito.
Har ju en aversion mot att ta sig en dricka ensam så det jag köpte i Tyskland har räckt länge hahahaha
Alltså, bara nämna den drycken borde vara förbjudet tycker jag, nu har jag dreglat ner tangentbordet, brallorna, soffan och har dregel långt ner i tofflorna. :mad:

Apropå dricka ensam, eftersom jag konstaterat fakta att jag ju är i white trashgränslandet så har jag slutat bry mig, vill jag ha ett glas så tar jag ett glas eller en öl oavsett dag, det enda som får mig att låta bli är om jag ska ut på vägarna och fara för alkohol och trafik, där är jag stenhård. :cool:
 
Mjölken var slut och har inte funnits på ett tag där jag shoppar så jag tog en tripp nyss och se, både mjölk, ägg och en massa annat fanns ikväll och så "lite" bananer, KRAV naturligtvis som ser ut att ha kastats direkt från varubilen. :banghead:

 
Har just kommit hem, straxt efter 10 pa kvallen, fran en supergod middag hos sonen och sonhustrun igen. I morgon ar det min tur att laga mat igen. Det borjar bli varmt har i Florida nu, men sa lange "Bike Week pagar ar det for mycket folk pa beachen sa jag far noja mig med att ga med hundarna pa "trailsen" har i sta'n. Mycket fina de med, jag borde verkligen ta med "riktiga" kameran pa promenad i morgon.
Nasta vecka ar dock Bike Week over sa jag hoppas att det blir en hel del vandrande och springande dar. Sarskilt som min nya fitbit klocka kommer i morgon och det ar verkligen dags att ta motionen pa allvar.:p
 
Mjölken var slut och har inte funnits på ett tag där jag shoppar så jag tog en tripp nyss och se, både mjölk, ägg och en massa annat fanns ikväll och så "lite" bananer, KRAV naturligtvis som ser ut att ha kastats direkt från varubilen. :banghead:

:eek:
Och felet på dem är?
 
Jösses, att sälja häst tar på krafterna. Har eventuellt hittat en familj som ska ta den lilla på prov. Hela grejen känns helt galen, sorglig, spännande
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
233
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Min kropp har sina skavanker och ålderskrämpor, jag är nog halvvägs om inte mer i livet, men att förmågan till "bra" sex skulle dala...
Svar
14
· Visningar
1 140
Senast: Norma
·
Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
363
Kropp & Själ Jag har ringt psykakuten två gånger idag, men båda gångerna har jag lagt på luren innan jag kommit fram. Jag tycker inte att mitt...
Svar
6
· Visningar
667
Senast: ginnies
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp