Bukefalos 28 år!

Vad sysslar vi med? Del XVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ååååhhh öppnade en ny syltburk från i somras, jordgubb, rabarber smaksatt med lime och mynta:love:

Hoppas det jag skrev blir läsligt, eftersom den förbannade gröna raden ligger rakt över textfältet och de översta raderna :meh: Kan inte Gunnqr fixa en testsite för experimenten innan det lanseras??
 
Jaaaa!
... Om jag kommer upp ur sängen... 1,5 h styrka/rörlighet och 45 min AfHo känns i kroppen :rofl:
Men till skillnad från smärtorna jag hade för några veckor sen så njuter jag av dem (-ish) ska ladda upp för tabata nu :D
...för ett par veckor sen kunde jag inte ens gå. Vad FAN hände? :D:banana:

Fröken som aldrig ens skulle klara av att åka buss efter olyckan, gå i trappor eller träna valde att inte ge upp och gav sig fan på att klara det tillslut :banana:
 
Ååååhhh öppnade en ny syltburk från i somras, jordgubb, rabarber smaksatt med lime och mynta:love:

Hoppas det jag skrev blir läsligt, eftersom den förbannade gröna raden ligger rakt över textfältet och de översta raderna :meh: Kan inte Gunnqr fixa en testsite för experimenten innan det lanseras??

Jag har fått förstora upp sidan, allt var pyttelitet och hemskt. Nu när menyn är OK så hänger den där gröna jävla menyn med överallt och när jag gör ett inlägg i denna storlek så tar den upp hela jävla skärmen. Sedan är sidan så ljus att jag får ont i ögonen av att läsa längre än 5 min, fördelen är att man kan ha mörkt överallt hemma på kvällarna bara man har Buke på skärmen......

Ursäkta alla svordommar men jag är förbannad på att det blev så uruselt här.
 
Vinkat av maken och dottern som nu är på väg upp till Umeå för tävling. En kompis till maken följer med också för att de ska kunna hjälpas åt och köra och hålla varandra sällskap.
Sen åker de hem lördag kväll igen... Vad gör man inte för barnen... ;)
 
Kollar recept på mat till påsk. Hittade en räkcheesecake som vi nog ska testa :up:
Dessutom är jag svinhungrig!
 
Fick precis ett jävla säljarsamtal :meh: UC har tydligen kommit fram till att mitt företag är välskött enligt deras 200 kriterier och ville nu sälja ett diplom till mig för över 2000 kr :grin:

Jag tackade nej och tyckte nog att de behövde se över sin verksamhet lite eftersom de hade fel namn på mitt företag (ändrat för länge sedan). Då försökte hon antyda att jag inte ändrat namnet på korrekt sätt via Bolagverket vilket är skitsnack. Jag skrattade och la på :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
233
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Min kropp har sina skavanker och ålderskrämpor, jag är nog halvvägs om inte mer i livet, men att förmågan till "bra" sex skulle dala...
Svar
14
· Visningar
1 140
Senast: Norma
·
Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
366
Kropp & Själ Jag har ringt psykakuten två gånger idag, men båda gångerna har jag lagt på luren innan jag kommit fram. Jag tycker inte att mitt...
Svar
6
· Visningar
667
Senast: ginnies
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppfödare som slutat svara
  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp