Jag hade för mig att det var det eller kirugiInom Intensivvård![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade för mig att det var det eller kirugiInom Intensivvård![]()
Hur många år har du jobbat? Jobbar du i Värmland (för visst gick du på kau?)Jag är sjuksköterska och tjänar 24300.
Jag tjänar 29000:- i timmen som ingenjör, har jobbat 1,5 år. Min ingångslön var 22900:-.
Det var en ingen dålig timlön därJag tjänar 29000:- i timmen som ingenjör, har jobbat 1,5 år. Min ingångslön var 22900:-.
Den timlönen vill jag med ha!!!
Det var en ingen dålig timlön där
/ Mvh Retsticka![]()
Riktigt jävla osvensk att fråga om inkomst, men jag tycker det iallafall är intressant att höra vad folk jobbar med och tjänar!
Jobbar du med det du är utbildad till? Hur hamnade du på detta yrke?
Vad tjänar du månaden? Nöjd med din inkomst? Deltid, heltid, timis?
Hit me!
Kan inte hålla med dig mer...
Nu är det ju mer okej än innan, såklart. Men det är fortfarande för lite.
Ob-tilläggen är dessutom ett jävla skämt, så det är ju tur att jobbet är kul. Oftast.
Fast som polis är man väl garanterad jobb efter utbildning? Bra fördel att slippa söka jobb/vara arbetslös..!
Sen kan jag hålla med om att det är många yrken som borde ha högre löner!
Jag är utbildad djurvårdare från gymnasiet, men aldrig jobbat inom området.
Även utbildad brandman, men jobbar inom annat säkerhetsområde just nu, har ut ca 20'-25'/månaden, timanställd för tillfället.
Ja, så gott som alla är garanterade jobb, men å andra sidan har vi bara en arbetsgivare. Är man inte nöjd så är det take it or leave it som gäller.
Har klasskompisar som tvingats flytta hundra mil hemifrån pga att det varit den tjänsten - eller ingen.
Jag har jobbat i en månadHur många år har du jobbat? Jobbar du i Värmland (för visst gick du på kau?)
Fast jag ser det fortfarande som en klar fördel, hur många yrkesutbildningar garanterar jobb efter studier liksom!?
Jag flyttade 100mil för att få den utbildningen jag ville ha, kul? mjae, men flera erfarenheter rikare och det är mest troligt inte för alltid..![]()