Vad tror ni om detta täcket från Bole-produkter?

Trocadero_lover

Trådstartare
42085 Utegångstäcke/regntäcke 85 cm
Fleecefodrat vattentätt täcke med andasfunktion. Ripstop yttertyg utan ryggsöm. Dubbla bogspännen med snabblås. Bensnören och kryssgjordar. Svansskydd, hög hals och bogveck. Färg: vinrött. Storlek: 85 cm. Köpinformation exkl moms, kr inkl moms, kr
Pris 1 st: 495,00 618,75
http://www.bole-produkter.se/butik/nytt_bildarkiv/4/

Regntäcke,vattetät,andasfunktion,snabblås,svansskydd,kryssgjordar,bensnören,hög hals.
Pris: 618,75 kronor.
Någon som har detta?
vinrött är det med :love:
 
Du har nog länkat fel eller åt, går inte att se.
Men jag vet vilket det är, tycker det verkar bra, o bra pris är det osså. :)
 
Tittade in på hesidan, tyckte täckena såg helt OK ut.
Bra pris åzå!!
 
Har båd ereg å ute gångs täcke därifrån är jätte nöjda med båda två :D
 
har inget själv men ska själv beställa två sådana så jag hoppas dom är bra.
 
Jag har precis köpt ett täcke åt min lilleman i 85, och det är ett Protector Light som bla finns i lillhästen i stav.
Det är i och för sig Marin men ett fleecefodrat regntäcke som sitter bra och vi har haft värsta vädret nu... blöt snö som har fullkomligt vräkt ner i flera dagar och han är torr som bara den. Super! Kostar bara 520 kr nu å.... :love:

Men det där täcket på Bole såg ju ok ut å, de brukar ju ha bra produkter där. Jag köper all stängselutrustning där till sommarhagarna...
 

Liknande trådar

M
Utrustning Nu är det dags att inhandla ett regntäcke, igen... Jag har velat fram och tillbaka, och nu ber jag er om hjälp! Svik mig inte nu!;)...
2
Svar
20
· Visningar
1 700
Senast: piggis_83
·
Utrustning Från Börjes: Täcke Macpro Super Ett utegångstäcke med många funktioner: -1800 denier polyester. Fleecefoder samt 220 g...
Svar
12
· Visningar
1 470
Senast: fjordinghanna
·
Utrustning Fick Börjes nya katalog igår och tittade lite på regntäcke till shettisen (strl 105) och hittade dessa två som jag nu funderar på...
Svar
5
· Visningar
1 255
Senast: LuddeLump
·
Utrustning Vill ha åsikter på dessa saker, hur de är (kvalité, passform, storlekarna, prisvärda, utseendemässigt....). Har funderat på att köpa dom...
Svar
19
· Visningar
1 457
Senast: Russis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp