Vad tror ni vad det är. ?

annie_cool

Trådstartare
Hej var för 2 veckor sedan som jag var helt borta gick runt i cirklar i en affär viste knappt var jag håll på var nära att jag gick in i väggen några gånger i min lägenhet. Var helt bort förvirrad. Nu är det bättre men är super trött i stället vaf tror ni vad det kan berått på.?
 
Stress/utmattning/depp tex kan ge jäkligt obehagliga symptom, som du skriver kan det mkt väl vara och jag skulle säga, dra i handbromsen; ring vc omgående och kolla upp!
 
Ska till lägga har nyss höjt min doss på min medicin. Kan vara det som spökar? Är trött sover mer än jag brukar.
 
Jag tjatar om dessa D-vitaminer... Kollat värdet på dom? Kan vara knepigt att få vårdcentralen att kolla upp dom men kolla även upp vad brist på D- vitaminer kan göra med kroppen!
 
Hej jag har kollat det men dey det var ett tag senhar d vitamin brist äter tabletter för det. Men jag kanske borde kolla med läkaren igen dem kanske är för låga igen.

idag kunde jag knappt hålla mig vaken.
 
Troligast är nog att det är doshöjningen på din medicin som ställer till det för dig. Fråga din läkare om det.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har ringt psykakuten två gånger idag, men båda gångerna har jag lagt på luren innan jag kommit fram. Jag tycker inte att mitt...
Svar
6
· Visningar
637
Senast: ginnies
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 991
Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
1 948
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
6 198

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Eurovision Song Contest 2024
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Kämpa på

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp