Vad tror ni?

S

Sweet

Skulle man kunna ha en lövsug att suga upp hästbajsar med i hagen? :idea: :confused: Det är ju så jäkla jobbigt att gå med grep och skottkärra. :crazy:

väg en lika stor hög löv som en hög hästbajs och fundera lite en gång till... tror du verkligen en lövsug är tillräckligt stark för att klara det... :crazy:

Nej det funkar inte. Hästbajset sätter sig i turbinfläkten med förödande resultat.
Hälasr min makinreparatör till sambo. :)

Hmm, tack för svaren! Läste i en hästbok (kan det ha varit "hästägarens handbok"?) om en sorts dammsugare som man använde att suga upp hästbajs i hagarna med. Någon som vet något om någon sådan "bajssugare"?

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har problem med lederna och har svårt med skottkärra eftesom man lyfter tyngden i handtagen till ganska stor del när man kör främst...
Svar
12
· Visningar
1 092
Senast: ptr
·
Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 327
Senast: Nota
·
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 135
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 681
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka