Vad tusan gör vi - Del LIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ny hårfärg och intar nu kaffe o rabarbermuffins :d sen är det nog dags att ta tag i gräsklippningen igen,det var ju typ 75% kvar när jag fick soppatorsk.

Jag tror jag gjorde intryck (av något slag) sist (och första gången) jag var på fest i Vittaryd. När jag kom dit nu frågade flera stycken om jag inte var lite väl tidig och jag fick lovat att det ska finnas rom till mig att dricka ikväll :)

Nu softa lite i soffan och måla naglarna innan hästarna ska flyttas och jag ska duscha. Kvavt som attan ute nu.

Maken följde med och handla! :bump: Löjligt hur en sån grej kan göra en glad, men att han dels orkade ta sig runt affären och dels självmant ville ta sig ut bland folk är så underbart!
Sen kan jag tala om att det fungerade fint att tvätta tankkortet i maskinen! Det fungerade fint! :up: Så hade de även bytt ut tankstationen så nu fanns det även handtag till personbil, herregud så mycket enklare det blev att tanka! :D

Idag har vi invigning av "palatset" och jag har ätit så jag nästan spricker. Nu måste jag vänta en stund innan jag kan få ner resten av efterrätten.
20170617_152221_zpsxit5oykv.jpg

20170617_162936_zpsqunfxs1d.jpg

Farmors tofflor klara, dom blev inte superbra, men hoppas hon tycker dom blev tillräckligt varma :) Även klar med att korta av mormors byxor. Sytt en till tygväska också. Nu ska jag tejpa ihop mönstret till t-shirt som jag ska göra åt pappa.

Det är inte varmt,det är inte varmt,inte alls O_o
Nu har jag bara ca 1500kvm kvar att klippa så då är 3/4 klippt :up: jag dör och ingen glass hemma,ingen potatissallad och ingen lust att sätta mig i en varm bil för att åka o handla svettig o äcklig.

Det är inte varmt,det är inte varmt,inte alls O_o
Nu har jag bara ca 1500kvm kvar att klippa så då är 3/4 klippt :up: jag dör och ingen glass hemma,ingen potatissallad och ingen lust att sätta mig i en varm bil för att åka o handla svettig o äcklig.

Kom hit så får du baby back ribs, dricka och glass! Och så får du följa med ut o parta lite om du inte hellre vill hålla katterna sällskap :)

Är i stallet. Ponny nummer ett äter sitt kraftfoder. Ska mata ponny nummer två, fylla på vatten och sätta ut höpåsar innan jag kör hem.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag kontaktade sjukhuset för att fråga om de glömt bort mig eller om jag skulle få någon ny tid för operation öhvt. Visade sig att de...
Svar
6
· Visningar
817
Kropp & Själ Svårt att både sätta rubrik och välja prefix på detta. Häromdagen var jag med om en lite dramatisk händelse på jobbet och i efterhand... 2
Svar
30
· Visningar
2 002
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 170
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
881
Senast: aleeza
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår