Vad tusan gör vi - Del LIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är en viss utmaning att hålla sig representativ när svetten rinner precis hela tiden och deon löddrar under armarna.

Varit ute på en händelserik och rolig ridtur med grannen. Aramis var på tårna rejält och även jag fick mig ett par resor på Annie ;) Roligt!
Nu är det dock alldeles för varmt för mig. Jag ska egentligen åka ner till Vittarydsdagen men vet inte om jag pallar gå runt och vara trevlig när det är så varmt. Om inte annat lär jag träffa de flesta ikväll när det är fest :D

Jag tror jag ska installera ett badkar i trädgården när jag kommer hem ;). Eller något större.

Det är helt underbart att slänga sig i när man varit ute och svettats. Och svettas gör man hela tiden här. Ibland är det ju så även hemma.

Jag har ingen trädgård :banghead:
Blir ännu mer avundsjuk nu ju!

Jag sneglar lite upp mot svalan som ligger i boet rakt ovanför mitt huvud ... Jag vill inte ha en till ursäkt till att duscha tack :cautious:

Blir så förbannad! Någon idiotjävel har snitt vår släpkärra. :mad::mad::mad:

I övrigt har jag klippt gräset. Och hjälpt tonåringen att tjäna pengar genom att klippa grannens (svärföräldrarnas) gräs.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag kontaktade sjukhuset för att fråga om de glömt bort mig eller om jag skulle få någon ny tid för operation öhvt. Visade sig att de...
Svar
6
· Visningar
817
Kropp & Själ Svårt att både sätta rubrik och välja prefix på detta. Häromdagen var jag med om en lite dramatisk händelse på jobbet och i efterhand... 2
Svar
30
· Visningar
2 002
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 170
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
883
Senast: aleeza
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår