Vad tusan gör vi - Del LIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Heldag med häst idag!:love: Startade upp morgonen med hoppning och sen var jag med som hästskötare på tävling. Så mysig dag och jag svävar fortfarande på moln efter att ha hoppat flera språng på 1,10!!:banana::love:
Känslan är helt fantastisk! Har tidigare bara hoppat 1,10 på en d-ponny, men bara typ 2 språng och med ett litet hjälphinder, så idag kändes det verkligen på "riktigt":love::D

Hela vänsterarmen bränner som eld. Förbenade knott.

Har tagit en allergitablett. Den andra idag. Jag ska inte klia jag ska inte klia jag ska inte....

Precis som vi människor tänker gå in för idag kommer katten ned från sitt gömställe och tycker att det är en utmärkt idé att vara ute nu :grin: stackarn tyckte nog att det var tok för varmt tidigare idag.

Jag råkade visst somna lite. Inte så smart att ta Nozinan för tidigt kanske men tänkte att den hinner gå ur kroppen bättre tills i morgon om jag tar den kl 16 i stället för kl 18.

Sitter och ska skriva personliga brev till olika tjänster och svär konstant. Hur svårt kan det vara? Jag vet att jag är rätt person för jobbet men att skriva om mig själv är tydligen svårt.

Nu ska jag ta tag i ett gigantiskt berg av tvätt. Och i skrivande stund insåg jag att det var därför jag skulle handla idag, tvättmedlet är slut :banghead:
Kan man använda nått annat istället för tvättmedel?

Nu har jag klippt klart så när som på 1 hundgård och ca 1000kvm utanför staketet som jag tänker ta med bondens betesputs.
Nu ska jag vattna.

Lyckats förstöra ett tryck på en av pappas t-shirts :( hoppas det går att fixa till.. Den andra blev bättre som tur var. Får se hur den tredje blir.
Eftersom det inte blev någon pizza igår så slängde jag mig i duschen och gick ner å beställde en nu.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag kontaktade sjukhuset för att fråga om de glömt bort mig eller om jag skulle få någon ny tid för operation öhvt. Visade sig att de...
Svar
6
· Visningar
818
Kropp & Själ Svårt att både sätta rubrik och välja prefix på detta. Häromdagen var jag med om en lite dramatisk händelse på jobbet och i efterhand... 2
Svar
30
· Visningar
2 020
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 173
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
893
Senast: aleeza
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Vad har ni för klösträd?
  • Leverera valp vid 12 veckor?