Vad tusan gör vi - Del LIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är inte varmt,det är inte varmt,inte alls O_o
Nu har jag bara ca 1500kvm kvar att klippa så då är 3/4 klippt :up: jag dör och ingen glass hemma,ingen potatissallad och ingen lust att sätta mig i en varm bil för att åka o handla svettig o äcklig.

Har gått med grästrimmer i våran trädgård idag, har ungefär lika mycket dom dig kvar att klippa. :cautious: Hatar att klippa gräs! Funderar på att stängsla in och släppa ponnyn här uppe istället. :rofl:

Sambon beställde hem en gräsklippare härom veckan till de plana områdena i alla fall.

Precis lagom när jag smält maten tillräckligt för att orka tänka tanken på att hoppa i poolen så är det nästan dags att sätta sig i taxin. Vi ska på restaurang och har beställt bord till klockan åtta. Som om jag skulle vara hungrig... Det känns inte som om jag skulle kunna få ner något alls.

Precis lagom när jag smält maten tillräckligt för att orka tänka tanken på att hoppa i poolen så är det nästan dags att sätta sig i taxin. Vi ska på restaurang och har beställt bord till klockan åtta. Som om jag skulle vara hungrig... Det känns inte som om jag skulle kunna få ner något alls.
Åtta är för tidigt att äta i Spanien! Vi brukar käka vid nio tio på somrarna :).

Diskuterar med mor vart vi ska åka på semester, hon vill till Prag. Jag både vill och vill inte, men vet inte heller någon annan stans vi skulle kunna fara.. Förutom till Bilbao, men det var alldeles för lång restid :(

Åtta är för tidigt att äta i Spanien! Vi brukar käka vid nio tio på somrarna :).
Dålig planering här. Lunchen käkade vi ju vid 14-15 eller nåt. Å herregud vad mätt jag blev. Det har inte sjunkit undan än. Jag kommer knappast vilja äta nu igen om en timme.

Funderar på om dagens middag ska bestå av bröd i ugnen med olja och diverse kryddor, stavade grönsaker och dipp eller en tallrik fil med flingor, solrosfrön och russin.
Inspiration 0 att laga mat.

Dålig planering här. Lunchen käkade vi ju vid 14-15 eller nåt. Å herregud vad mätt jag blev. Det har inte sjunkit undan än. Jag kommer knappast vilja äta nu igen om en timme.
14-15 är normal tid för lunch där :). Nästa gång du åker dit - ät sen middag också så kommer du vara i fas med spanjorerna :D.

Kul att du har det så fint! :)

Jahapp. Min bils koppling bestämde sig för att säga upp sig. Här står jag och hatar världen. (Och väntar på en bärgare.)
Vilken himla tur att jag inte behöver en bil till jobbet imorgon. Eller till terrängträningen på måndag. Eller så :banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag kontaktade sjukhuset för att fråga om de glömt bort mig eller om jag skulle få någon ny tid för operation öhvt. Visade sig att de...
Svar
6
· Visningar
818
Kropp & Själ Svårt att både sätta rubrik och välja prefix på detta. Häromdagen var jag med om en lite dramatisk händelse på jobbet och i efterhand... 2
Svar
30
· Visningar
2 020
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 173
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
893
Senast: aleeza
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Vad har ni för klösträd?
  • Leverera valp vid 12 veckor?