Vad tusan gör vi - Del LIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har jag inte bara huvudvärk pga hostan utan även ont i magmusklerna... Var på Apoteket och de kunde bara rekommendera en hostmedicin, men den provade jag förra veckan vilket resulterade i att magen vände ut och in på sig istället för lungorna :down: Tydligen finns det bara en som lugnar mot rethosta medan alla andra löser upp slem :arghh:

Dör pollendöden eller om jag är förkyld.. Något skit är det. Känner mig helt körd. Och lite bräcklig mentalt pga trötthet. Mötte en superglad elev i stallet. Killen behandlade hennes häst igår. Nu gick den som en klocka.
Vi har gjort helrenovering på den med ny tandis, ny hovis, mig, Kiro och Hyaluron-syra. Nu verkar det ge resultat. Det gjorde min dag iaf.
Nu ska jag hem till killen, äta god mat, tända brasa och se film. Idag vill jag bara kura ihop mig i hans famn och tanka närhet.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag kontaktade sjukhuset för att fråga om de glömt bort mig eller om jag skulle få någon ny tid för operation öhvt. Visade sig att de...
Svar
6
· Visningar
817
Kropp & Själ Svårt att både sätta rubrik och välja prefix på detta. Häromdagen var jag med om en lite dramatisk händelse på jobbet och i efterhand... 2
Svar
30
· Visningar
1 921
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 158
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
869
Senast: aleeza
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka