Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har haft en liten kris i min damm. Två paddor simmade där och kom inte upp p.g.a. för lite vatten i den. Jag behöver ta upp den där baljan och fixa en bättre damm. Så här går det ju inte att ha det.
![]()
Varför blir man alltid misstänksam så fort man har många notiser?Satte på datorn och tryckte upp Buke,kände att jag hukade mig lite och började fundera på vad ont jag skrivit
51 notiser![]()
Jag vet ju varför jag blir detVarför blir man alltid misstänksam så fort man har många notiser?![]()
Jag testade. Och nej, jag var inte ensam i affärernaVäntar på att citronmazarinkakan ska bli klar i ugnen så ska vi åka och handla (vi lär inte vara ensamma i affären gissar jag) medan den svalnar.
Sen blir det packa ut saker i bilen och åka mot sommarstället för midsommar. I alla fall ska jag och labben dit redan idag, sambon är hemma med kycklingar och katten och kommer imorgon.
Det där jäkla fotfästet sitter löst igen
![]()
Vart ska du nu??Planet skulle precis lyfta men körde tillbaka till gaten. Och reparatörer går in i cockpitTur man inte är flygrädd
Tyckte fan det kändes skumt i planet när vi rullade ut. Återstår att se hur detta slutar...
Jo, sant. Jag har gjort så förut men nu hade jag inte tiden att leta efter något passande. Dammen ska ändå bort för den är så fult gjord av husets föregående ägare. Jag ska göra det mycket bättre när jag har tid.Stenar eller en gren kan vara en lösning också.
På systemet skulle det vara 3 gånger så mycket folk som vanligt enligt radion. Då hade du tur och var där på rätt tidJag testade. Och nej, jag var inte ensam i affärerna
Enda stället som inte hade hysteriskt med folk var systembolaget!
Du kan köra vidare på E20 och gå över vid laxå istället.Jag hann för övrigt inte längre än till Örebro innan jag var tvungen stanna och kissaEller ja jag stannade vid brändåsen. Nu är det dags för den roliga vägen mot Askersund
med vägarbete såklart
![]()
Du kan köra vidare på E20 och gå över vid laxå istället.
Tänker lika jag åxo om det är många .Vem har jag nu kränkt då tänker jag för det verkar lätt att göra detJag vet ju varför jag blir detMen idag undrade jag verkligen vad ont jag kunde gjort som jag själv inte ansåg vara ont,stötande,konfliktfyllt osv.