Vad tusan gör vi - Del LIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tänker lika jag åxo om det är många .Vem har jag nu kränkt då tänker jag för det verkar lätt att göra det
En 8-10 notiser får mig inte att höja på ögonbrynet,jag "kränker" alltid någon för att jag inte sitter på händerna och en del är oförskämt lättkränkta ,men allt över typ 25 får mig att undra om jag är dagens mobboffer eller om jag sagt något skitbra. :)
Idag blev det en bra dag då alla varit snälla :bow:

Husvagnar lär ju vara djävulens påfund :meh: Jag har tappat 15 minuter på att ligga bakom en jävla Volvo 240 med en stor flådig husvagn som verkat ha vart för tung eller helt åt skogen felpackad. På 90 vägen så vobblade den när den närmade sig 75-80 och i de inte särskilt branta backarna åkte den i 50 :banghead: Det hade vart intressant att se vad polisen hade sagt om det ekipaget... :meh:
Tur jag snart är i Mjölby så jag får muntra upp mig med lite godis :cautious:

Husvagnar lär ju vara djävulens påfund :meh: Jag har tappat 15 minuter på att ligga bakom en jävla Volvo 240 med en stor flådig husvagn som verkat ha vart för tung eller helt åt skogen felpackad. På 90 vägen så vobblade den när den närmade sig 75-80 och i de inte särskilt branta backarna åkte den i 50 :banghead: Det hade vart intressant att se vad polisen hade sagt om det ekipaget... :meh:
Tur jag snart är i Mjölby så jag får muntra upp mig med lite godis :cautious:
Snigelfolket skulle egentligen bannlysas från alla vägar!

Alla passagerare ut, planet tömt.
Har ni kommit iväg nu?

Jag har kommit till mammas stuga, röjt undan lite saker och har hittat ett golv åtminstone. Men det är något riktigt sjukligt med min mor, hon köper grejer som det liksom inte finns någon ens orimlig förklaring till varför hon köper...:cautious:

Två sovande hundar i soffan. Modern Family på tv:n. Väntar på att färgen på väggen ska torka så att jag kan måla ett lager till. Världens sämsta färg, är tunn som mjölk så den täcker absolut inget. Ska strax beställa soffa :)
Får man fråga vad det är för färg? Jag ska måla hela nästa helg har jag tänkt, men vill ju att det ska synas också :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag kontaktade sjukhuset för att fråga om de glömt bort mig eller om jag skulle få någon ny tid för operation öhvt. Visade sig att de...
Svar
6
· Visningar
817
Kropp & Själ Svårt att både sätta rubrik och välja prefix på detta. Häromdagen var jag med om en lite dramatisk händelse på jobbet och i efterhand... 2
Svar
30
· Visningar
1 985
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 167
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
878
Senast: aleeza
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Guldfasanerna
  • Bästa kloslipen?