Vad tusan gör vi - Del LIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det mullrar här men bara sådär lite dovt. Den stora frågan är; snabba mig iväg till stallet och tro på en tur innan det bryter ut åskregn eller sitta lugnt med mitt kaffe och hoppas på att det är kortvarigt och ta ridturen efter. Svåra beslut :nailbiting:

Gråtit till och från i en timme. Kört hem I från migrationsverket i Borlänge. Han fick avslag på sin asylansökan. Nu är jag på väg hem själv i bilen och nu fulgråter jag ordentligt. fan fan fan :turd::cry::turd::cry::turd::cry:

Gråtit till och från i en timme. Kört hem I från migrationsverket i Borlänge. Han fick avslag på sin asylansökan. Nu är jag på väg hem själv i bilen och nu fulgråter jag ordentligt. fan fan fan :turd::cry::turd::cry::turd::cry:
Fast det hade du väl redan på känn,men tråkigt för er.

Fast det hade du väl redan på känn,men tråkigt för er.
Vi hade såklart hoppats på ett ja, även om det var stora chanser för ett nej (iom att det är rätt få från Irak som får stanna). Men det är tungt ändå. Vet inte hur han tänker göra nu, om han försöker igen eller om han ska försöka ta sig till Kanada illegalt (i en båtcontainer :( )...

Vi hade såklart hoppats på ett ja, även om det var stora chanser för ett nej (iom att det är rätt få från Irak som får stanna). Men det är tungt ändå. Vet inte hur han tänker göra nu, om han försöker igen eller om han ska försöka ta sig till Kanada illegalt (i en båtcontainer :( )...

Men usch vilket tragiskt öde :cry:

Sitter med mitt kaffe och tittar på skyfallet. Jag kommer mest troligt få sanera en häst från blötlera :arghh: Fattar inte var han hittar leran då han går i gräshage men hittar det gör han. Skitgris! :meh:

Funderar på vad jag ska göra idag,vädret är lite nyckfullt,så nu regnar det (och inga bilrutor är öppna )
Det är inte tropisk värme i kuvösen så kanske ska jag fortsätta isolera o sätta panel där.
Fasen vad du är effektiv! Här händer inget vettigt. Kaffedrickande och några maskiner tvätt känns inte i paritet med att isolera och fixa panel. Borde kanske göra nått :angel:

Kvavt och svettigt hela dan. Blev helt blöt av svett på jobbet. Kom några regntäcke på fm. Är nu hemma och öppnar mina paket. Lite blommor från Tradera

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag kontaktade sjukhuset för att fråga om de glömt bort mig eller om jag skulle få någon ny tid för operation öhvt. Visade sig att de...
Svar
6
· Visningar
817
Kropp & Själ Svårt att både sätta rubrik och välja prefix på detta. Häromdagen var jag med om en lite dramatisk händelse på jobbet och i efterhand... 2
Svar
30
· Visningar
1 984
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 167
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
878
Senast: aleeza
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Bästa kloslipen?
  • Akvarietråden V