Det är det milda han har gjort idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är det milda han har gjort idag.
Fast det hade du väl redan på känn,men tråkigt för er.Gråtit till och från i en timme. Kört hem I från migrationsverket i Borlänge. Han fick avslag på sin asylansökan. Nu är jag på väg hem själv i bilen och nu fulgråter jag ordentligt. fan fan fan![]()
Här regnade det på morgonen så det räckte och blev över, gjorde vad jag kunde för att styra det till dig men måste ha missat riktningen.Det skulle ha regnat inatt, enligt smhi regnar det men ute är det väldigt torrt. Morr!
Vi hade såklart hoppats på ett ja, även om det var stora chanser för ett nej (iom att det är rätt få från Irak som får stanna). Men det är tungt ändå. Vet inte hur han tänker göra nu, om han försöker igen eller om han ska försöka ta sig till Kanada illegalt (i en båtcontainerFast det hade du väl redan på känn,men tråkigt för er.
Vi hade såklart hoppats på ett ja, även om det var stora chanser för ett nej (iom att det är rätt få från Irak som får stanna). Men det är tungt ändå. Vet inte hur han tänker göra nu, om han försöker igen eller om han ska försöka ta sig till Kanada illegalt (i en båtcontainer)...
Här regnade det på morgonen så det räckte och blev över, gjorde vad jag kunde för att styra det till dig men måste ha missat riktningen.
Fasen vad du är effektiv! Här händer inget vettigt. Kaffedrickande och några maskiner tvätt känns inte i paritet med att isolera och fixa panel. Borde kanske göra nåttFunderar på vad jag ska göra idag,vädret är lite nyckfullt,så nu regnar det (och inga bilrutor är öppna )
Det är inte tropisk värme i kuvösen så kanske ska jag fortsätta isolera o sätta panel där.
Ja som att resan hit inte var tuff nog, så måste han kanske "göra om det"...Men usch vilket tragiskt öde![]()
Fast du hade väl redan varit ute o skitat ner pyjamasenFasen vad du är effektiv! Här händer inget vettigt. Kaffedrickande och några maskiner tvätt känns inte i paritet med att isolera och fixa panel. Borde kanske göra nått![]()
Han har inte möjlighet att söka i något av dom andra länderna han passerade på väg hit?Ja som att resan hit inte var tuff nog, så måste han kanske "göra om det"...![]()