Magiana
Trådstartare
Det blåser inte ett jota här heller.Det är lika illa här,jag har försökt med korsdrag men då måste det ju blåsa och det gör det inte![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det blåser inte ett jota här heller.Det är lika illa här,jag har försökt med korsdrag men då måste det ju blåsa och det gör det inte![]()
Testa att dricka varmt så brukar det kunna kännas svalare.Appen i telefonen säger att det är 24 grader ute nu. Det känns lite kallt faktiskt. Nästan så jag fryser.
Tycker inte du verkar onykter alls stavar ju hur fint som helst, vi har sett värre på bukeGud, jag är skitfullDet var någon grannträff nedanför med kopiösa mängder barn och barnföräldrar som inte spottade i glaset (reconnectade med en gammal klasskompis bla
).
Men herregud, jag behöver göra något vettigt imorgon (idag) och det lär inte gåMen trevligt var det
![]()
Tycker inte du verkar onykter alls stavar ju hur fint som helst, vi har sett värre på buke
Så minst ett glas till i varje ben behöver du tycker jag.
Rackarns fegis på digGudars nej, det krävde mycket korrekturläsning innan postningJag ska bara gå och lägga mig
![]()
Hö?? Går dom inte på bete??Är i stallet. Ponny nummer ett äter sitt kraftfoder. Ska mata ponny nummer två, fylla på vatten och sätta ut höpåsar innan jag kör hem.
Ponny och minst 1 är vuxen hingstHö?? Går dom inte på bete??
Betar inte dom??Ponny och minst 1 är vuxen hingst
Svårt med hingst o bete,hästar får ju inte gå själva om det inte finns en häst på andra sidan staketet.Betar inte dom??
Hö?? Går dom inte på bete??