Vi har 1.2 km kulvert![]()
På min första kåk hade vi både trappor och kulvertar. På min andra kåk bara korridorer. På häktet har vi en miljon våningar. Åtminstone nästan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har 1.2 km kulvert![]()
Skulle jag börja blöda lika kraftigt som du från dom regionerna så blir det ambulans för min delVarit på kvinnokliniken förra veckan och det enda dom upptäckte var tjocka slemhinnor. När denna period är slut ska jag börja äta medicin för att få mensen att "hoppa" rätt igen.
Det positiva är att jag trots allt blödande har ett blodvärde på 138![]()
Fast det finns ju stop o blöd tabletter,Cyklo någonting att få på receptVarit på kvinnokliniken förra veckan och det enda dom upptäckte var tjocka slemhinnor. När denna period är slut ska jag börja äta medicin för att få mensen att "hoppa" rätt igen.
Det positiva är att jag trots allt blödande har ett blodvärde på 138![]()
Är du rädd för att någon ska hugga av den ,vika in kanterna o göra om dig till flickaSkulle jag börja blöda lika kraftigt som du från dom regionerna så blir det ambulans för min del![]()
Fast det finns ju stop o blöd tabletter,Cyklo någonting att få på receptDom är toppen,
Cyklokapron, huruvida det hjälper eller inte beror på orsaken till blödningen, mig hjälpte dom inte.Fast det finns ju stop o blöd tabletter,Cyklo någonting att få på receptDom är toppen,
Då tuggar man i sig fler oftare,vilket skit om det inte funkarFunkar inte på mig, har provat dom tidigare vid 2 tillfällen och det blev ingen skillnad alls.
Ja man vet ju alldrig vad som kan hända men å andra sidan är det ganska vanligt där tanten kommer ifrån .Det tredje könet som dom kallas eller kartöj på ThaiÄr du rädd för att någon ska hugga av den ,vika in kanterna o göra om dig till flicka![]()
Jag är ganska duktig på återhämtning. Fast jag tror jag lider av något "duktig kvinna visa nu världen att du är bra på att jobba trots MS-syndrom"
Har även " du arbetar lika bra som en man-syndrom " och " nu jävlar är det min tur att göra karriär-syndrom "
Jag är även duktig på att köra på i 180....det vet jag om. Jag vet även om att jag kroknar av den farten
Hur gör du? Vilar du? Eller har du också ett liknande syndrom![]()
Då tuggar man i sig fler oftare,vilket skit om det inte funkar![]()
Det där känner jag igen hos mamma som har MS, hon sliter på för det ska fan inte märkas enligt henne....
Men fy tusan! Jag har vildsvin, 4 suggor och en mängd kultingar, på andra sidan gärdet![]()
Jag har en kompis med ms och han var inte 30 år ens när han blev sjuk och han var riktigt dålig i början men nu märks det inte ens på honom .Han är helt normal dom gånger jag täffar honom det enda som han inte kan det är flyga då hans cert blev indraget och han är egen företagare och jobbar rätt mycket .Det är väl lika med den sjukdomen som med alla andra att vi drabbas olika mycket .Träffade även en tjej på en militäranläggning som var anställd .Hon hade ms men hon fick skov ibland så hon var borta från jobbet men när hon var där så så märktes det inte alls på hennePå mig märks det inte att jag har MS. Jag sliter på för att jag kan, orkar, trivs och för att många tror att man inte kan ha ett fungerande arbetsliv med MS och dömer oss på förhand.
Visst alla kan inte ha det och det har jag full förståelse för.
Se för tusan till att suggorna klarar sig annars blir det problemRing en jägare![]()
![]()