vad tycker ni gör jag rätt?

Vad har det öht med saken att göra? Det avgör inte om den fiktiva hingsten kan gå med fiktiva ston eller inte.
Precis, det som avgör om hingsten kan gå med ston är om det fungerar, om det sen är lämpligt ur avelssynpunkt har vi ingen koll, i synnerhet som hingsten förmodligen inte existerar, svårt då att avgöra om stona redan är dräktiga eller hingsten har bra stam eller kanske är bedömd.
 
Precis, det som avgör om hingsten kan gå med ston är om det fungerar, om det sen är lämpligt ur avelssynpunkt har vi ingen koll, i synnerhet som hingsten förmodligen inte existerar, svårt då att avgöra om stona redan är dräktiga eller hingsten har bra stam eller kanske är bedömd.
Det beror väl ändå på vad man räknar som ''fungerar''.
 
Vet du, tjejen, du duger som du är! Du behöver inte fabulera massa berättelser om olika hästar. Om du köpt en 3 årig hingst och känner dig osäker i hantering och annat. Ta för Gudsskull hjälp NU!! Så du och hästen lär er umgås och blir trygga ihop.
 
Han kan inte ta sig ut från hagen då den är speciellt anpassd för honom. Vill han ta sig ut från hagen så måste han hoppa. Ut vilket är svårt det är 2 meter högt staket med elstängsel så.
 

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
6 754
Senast: Juli0a
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
1 928
Senast: Stereo
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 519
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 712
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Mat till kräsen liten valp
  • Kattbilder #9
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp