Vad tycker ni om denna laptopen?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Gurra78
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 795
Sv: Vad tycker ni om denna laptopen?

Den är mer än nog om du bara tänkte surfa och spela gamla spel. Om du endast tänkte använda den till det så kan du nog gå ner några prisklasser och ändå ha en dator med tillräcklig prestanda. Annars skulle jag säga att den är helt ok prismässigt gentemot den prestanda du får. Tänk på att alla gamla spel inte är kompatibla med Windows 7 så man kan vara tvungen att trixa lite alternativt skaffa ett äldre OS. Den laptopen klarar utan problem nya spel.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har en dator, laptop, som är runt 9-10 år. Funkar till det jag gör, men är av förklarliga skäl rätt seg. Jag använder den mest till... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
6 361
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler I helgen lyckades jag kvadda min dator som visserligen ändå stod på sina sista ben. Så nu har jag tagit det svidande beslutet att köpa...
Svar
19
· Visningar
1 240
Senast: Snubbelfot
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
16 706
IT & mobiler Jag har börjat tröttna rejält på min nuvarande bärbara dator och behöver/vill köpa mig en ny. Jag har för nuvarande en Lenovo G710...
Svar
5
· Visningar
775
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka