vad tycker ni om....

Ajda

Trådstartare
... H**ks 3-i-1 jackor. har beställt en nu i plommon från deras rea-katalog.

Är de bra, varma, slitstarka, håller väta och vind utanför....?

Sv: vad tycker ni om....

Har en i plommon! Färgen är väl inte riktigt i min smak :) , men annars tycker jag att det är jättebra!! Det har aldrig läckt, inte ens i ösregn. Det får fem poäng av fem möjliga!

Varma är dom absolut! Och slitstarka! Inga knappar som har lossnat här, fast min pålle gillar att rycka i dom...!

Vad bra :)
Nej plommon är inte finaste färgen, men jag gillade den mer än grått. Helst hade jag velat ha en grön...

Jag tycker de är askonstiga i modellen, stora hur man än bär sig åt över axlar och i armar... och då är jag ingen pinne precis... men de är supersköna.

Låter kanon :D Vi har också beställt en... i plommon, men egentligen ville vi ha grå... men det måste nästan alla andra oxå velat - för den var slut! :)

Norrland

Reakatalog??? :confused:

Beställde häromdagen från internet-butiken (heter det så eller är det H**ks?).

Jackan skulle kosta totalt 613 kr (alltså inklusive frakt och postförskott). Har jag missat något?

Norrland :)

Var tvungen att gå in på H***s och kolla... Jo, vi hade beställt på rea... Skönt! :) :)

Norrland

Till mig sa dem att de var stora i storlekarna. Så en small motsvarade en 38/40 så jag tog en XS....

Köpte en sådan förra vintern, och blev väldigt missnöjd. Dragkedjan gick sönder efter drygt en vecka och gick inte att laga. Lämnade omedelbart tillbaka jackan och köpe en Mountain Horse reflexjacka istället som jag är extremt nöjd med. Hade den hela förra säsongen plus den här, och den ser fortfarande helt ny ut! :love:

Mvh Huntress :)

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 441
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
668
Senast: cowgirl81
·
Fritid Insåg imorse när hösten/vinterns första snö kom att jag behöver en ny vintergarderob som både klarar hundpromenaden men också håller mig...
Svar
1
· Visningar
366
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
703
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka