Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har en i plommon! Färgen är väl inte riktigt i min smak , men annars tycker jag att det är jättebra!! Det har aldrig läckt, inte ens i ösregn. Det får fem poäng av fem möjliga!
Varma är dom absolut! Och slitstarka! Inga knappar som har lossnat här, fast min pålle gillar att rycka i dom...!
Jag tycker de är askonstiga i modellen, stora hur man än bär sig åt över axlar och i armar... och då är jag ingen pinne precis... men de är supersköna.
Köpte en sådan förra vintern, och blev väldigt missnöjd. Dragkedjan gick sönder efter drygt en vecka och gick inte att laga. Lämnade omedelbart tillbaka jackan och köpe en Mountain Horse reflexjacka istället som jag är extremt nöjd med. Hade den hela förra säsongen plus den här, och den ser fortfarande helt ny ut!
Juridik & Ekonomi Också att tänka på är att det är inte riskfritt att äga en bostadsrättslägenhet. Dessa saker är ju givetvis väldigt olika beroende på...