A
Anneli
Vad tycker ni om att en del människor använder sig av denna utrustningen .
http://195.149.144.149/images/60/6000447705.jpg
Denna utrustning säljs på Blocket , ger hunden en vibration i halsen när man trycker på dosan , 100 m räckvidd enligt säljaren . Jag har min åsikt om denna klar, gå en kurs ..
Nytt!
Gör ett klipp, butiksvärde 1200-1300kr.
Säker och effektivt träningsredskap för hund.
Trådlöst system med fjärrkontroll och halsband med mottagare. Halsbandet vibrerar när det aktiveras via fjärrkontrollen. Kontrollen har även en pipsignal som aktiveras med kontrollen som gör det möjligt att kommunicera och varna hunden under övningar.
Metoden med vibration ger dig möjlighet att varna hunden när den gör något fel. Först med en svag vibration som upplevs som obehaglig.
Systemet kan användas till all typ av träning och är mycket flexibelt att använda. Man kan själv utforma ett program och varningar som passar just ens egen hund.
Räckvidden är max 100m.
Instruktioner och batterier medföljer.
Mottagaren: (på halsbandet)
Mått 32x55x30mm
Vikt 75g
Sändaren:
86x37x16mm
Vikt 40g
Frekvens 433,825 MHz
Halsbandet är justerbart upp till 58 cm.
http://195.149.144.149/images/60/6000447705.jpg
Denna utrustning säljs på Blocket , ger hunden en vibration i halsen när man trycker på dosan , 100 m räckvidd enligt säljaren . Jag har min åsikt om denna klar, gå en kurs ..
Nytt!
Gör ett klipp, butiksvärde 1200-1300kr.
Säker och effektivt träningsredskap för hund.
Trådlöst system med fjärrkontroll och halsband med mottagare. Halsbandet vibrerar när det aktiveras via fjärrkontrollen. Kontrollen har även en pipsignal som aktiveras med kontrollen som gör det möjligt att kommunicera och varna hunden under övningar.
Metoden med vibration ger dig möjlighet att varna hunden när den gör något fel. Först med en svag vibration som upplevs som obehaglig.
Systemet kan användas till all typ av träning och är mycket flexibelt att använda. Man kan själv utforma ett program och varningar som passar just ens egen hund.
Räckvidden är max 100m.
Instruktioner och batterier medföljer.
Mottagaren: (på halsbandet)
Mått 32x55x30mm
Vikt 75g
Sändaren:
86x37x16mm
Vikt 40g
Frekvens 433,825 MHz
Halsbandet är justerbart upp till 58 cm.
Senast ändrad av en moderator: