Vad väljer ni?!

Sv: Vad väljer ni?!

rostad skrev:
Vad väljer ni:
1) Biliga saker eller dyrare?
Dyrare saker, och dyra saker som är på rea!
2) Varför väljer ni just det?
Oftast bättre kvalla och snyggare modeller.
3) Hur mycket pengar lägger ni på utrustning (om året)?
Oj det blir ganska mycket om jag ska vara ärlig...:crazy:
4) Hur ofta är ni i en häst butik?
Ganska ofta, varje gång man tävlar, och åker förbi någon så kikar man oftast inn:smirk:
5) Köper ni ifrån internet eller hästbutik?
Hästbutik oftast

..................

1.Billiga saker el. dyra? Det beror på vad man har råd med, men det dyra behöver ju inte alltid vara det bästa...men jag brukar ta det som är nånstans mitt i mellan varken det dyraste eller det billigaste.
2.Varför väljer ni just det? Självklart är kvaliteten ganska viktigt och typen av modell på grejerna...
3. Hur mycket pengar lägger ni på utrustning (om året)?
För mycket :crazy:
4. Hur ofta är ni i en häst butik? Det är lite olika 2-3 ggr i mån
5. Köper ni från internet el. hästbutk? Butik, men jag har handlat via nätet men det är inte lika ofta som när jag handlar i butik...

rostad skrev:
Vad väljer ni:
1) Biliga saker eller dyrare?
2) Varför väljer ni just det?
3) Hur mycket pengar lägger ni på utrustning (om året)?
4) Hur ofta är ni i en häst butik?
5) Köper ni ifrån internet eller hästbutik?

1)oftast det lite billigare men inte det alllra billigaste för de sakerna "litar" jag inte riktigt på, är glad om jag kan fynda finare saker på ex rea

2)för att det är vad ekonomin tillåter

3)5-6-7000kr tror jag om jag håller mig till vanliga prylar. skulle man behöva typ sadel ngt sånt lite större blir det ju så klart lite mer

4)ca 1g/månad

5)tittar på internet men köper helst i affär, föredrar om kag kan prova/titta/klämma lite på allt innan

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
605
Senast: Honey07
·
Hästmänniskan Hej, jag funderar på att köpa häst. Men först måste jag såklart ha en stallplats. Men har lite svårt att välja så skulle vilja höra era...
Svar
14
· Visningar
1 185
Senast: Sirap
·
Utrustning Hej! Närmar mig nu min första vinter med transport och funderar på det här med broddar. Jag har ett Fautras och jag misstänker att den...
Svar
4
· Visningar
449
Senast: Anna-Bella
·
Fordon Det verkar som att jag måste köpa en annan bil för min får mer och mer fel som kostar pengar och frustration. Jag är en småbilsförare... 2
Svar
23
· Visningar
755
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka