Sv: Vad vet du om andra
Min tuuur...
Alazzi den färglade, har en söt dotter och en snygg QH-vallack. Bor i Tyskland...
Gordon har härliga skäckar, som jag skall ta en närmare titt på under HC.
Lakrits har en vbl-sto som varit dålig i omgångar, och som fått en "busig" hingstföl...som hon inte var säker på, om hon skulle behålla...det gör hon
Erik är en tidnings-kändis. En mkt duktig kille på sin Arab..han har en hemlig fan-klubb

. Hejar på dig på HC...
Piraja, har ett namn som fastnade direkt, tror den kommer av en häst som hon haft hemma...är lite av min "hemliga" mentor...läser o lär gärna av vad hon har att förtälja...
Har en mkt vacker Welsh Lilly och en snygg föl-hingt efter VTR..*avis*
henne har jag träffat och gör det gärna igen..
Syrran, är syster till fg...och som gärna träffar min häst IRL...häng med syster till Ljungby nästa gång, vet jag
Californiasweed är den som lärt mig mkt om att sitta rätt och ha rätt sadel

, men har ibland liiite svårt att förstå hennes "svengelska"

...men den blir bättre allteftersom...
Wrangler är den som lär mig en massa om avel, halter o HUS.
Hon har en kanonsnygg hingst, som inte fick en så himla bra start här i livet...men som var en kämpe...Och nu har hon en, om ännu vackrare hingst hemma på nya gården, som kom fr Tyskland
Bill o Kenneth är 2(1) herrar, som gärna hoppar in här o var, speciellt på utrystn.trådar...och gör sig lustiga över andra "som inget kan"...men jag får mig ett gott skratt ofta..tack tack, det förlänger livet
Bewildred, med det blåa håret...gillar inte spön o sporrar....en funderare m sunda tankar....en som jag just nu saknar här på buke

Var är du? I Frankrike el?
Paxinarion, med det lika svåra namnet som fg...är mor till henne...
Fia_90 är en kanonduktig söt tjej, som kommer att gå mkt långt inom western...vinner just nu på sin Cindy en hel del, men kommer att vinna vidare med lilla QH,n e Colonels Fella, som just nu bara tänker på di
Golden_Tinka har en Finnhäst som är fin...och en sambo som nyligen gjort debut i mkt...bla börja rida, bli äg till en prickig häst och att tävla
Ja, det är några som gjort intryck på mig, under detta år jag varit här..