Vad vet du om andra

• Western
  • Trådstartare Trådstartare alazzi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 63
  • Visningar Visningar 5 382
Sv: Vad vet du om andra

Usch.. jag känner mig lite små:devil: i kväll.Men det är ju såå roligt ni för står att jag retas bara va!:rofl::banana:

...jag trodde i min enfald att man skulle nämna nåt om de man träffat...men jag uppfattade det fel uppenbarligen:angel:

alazzi: En underbar person som jag nästan känner så nära som en vän. Har följt hennes kämpande med Leo där i Tyskland via ett annat forum. Har en ridande man och dotter (som är hur söt som helst). Har stallplats på ett härligt ställe med mindre härliga hagar...:crazy:

Wrangler: Nyligen flyttat samt fått hem en hoper sköna hästar varav just en, liksom, fick mig på fall...:o Är lite impad över tålamodet hos denna tös och som på ett sakligt sätt glatt försöker svara på alla möjliga och omöjliga frågor här på forumet;)...är svag för RV...(:rofl: )

Bill och Kenneth: ........tja, vad säger man....två bitska herrar (?) som likt de på "The Muppet Show" (jag är troligen ensam om att ha fått den bilden, tror jag...:o)hugger vilt omkring sig och har något att säga om det mesta...:rofl:...men de är rätt kunniga, måste ju erkännas...Vet inte så mycket mer än att de har en förkärlek till just utrustning...

Gordon: har visst Criollo, om jag inte missminner mig...spännande med lite nya raser;)

Tycker att det vimlar av intressanta personligheter här på westernforumet...skulle väldigt gärna vilja se er alla IRL, faktiskt...

Jaha ! kenta och bill är väl ena riktiga töntar(:devil::love:)
Hur kan ni hålla reda på alla.
Jag har fullt upp med mig SJÄLV:D Men lilla Gordon vad har jag tatt idag. Nej jag har varit vaken sen 5.30 imorse och kvällen innan de somna jag typ 01.45. Ok enough Who F cares.:cool:

Haha..........lägga mig..sova...vad är det? :rofl::rofl:

Såhär går det när man är bukeberoende :D

Det har jag med haft men nu är jag halvägs till pension och vågar inte göra sånt längre.:eek:LILA HÅR MENAR JAG!

Alazzi; Färgglad dam med färgglad dotter i tyskand, riktiga hästnissar!

_erik_; Hästkille som är så duktig att han får vara med i tidningar med en liten arab ;) och på fritiden rider han även engelskt!

Lakris vill mer än allt rida sin pålle på stång och tränar och tränar:D

piraja; duktig men vet inte så mkt om henne

twinstar; rider på en westernridskola och har nyligen tagit ett ryttarmärke

kenneth o bill. behöver de äns ngn kommentar?

Real_cowgirl; duktig tjej på travare som tävlar för WINN (såklart!)

sidekick; Pleasure och HuS nörd(i positiv bemärkelse) som e duktig med snygg tävlingsdress

seabaz; håller på med det mesta, minns fortfarande "påkörda katten" eller vad du nu döpt bilden till:devil:

Fia_90 duktig ung tjej med en fux pålle

Thornbird bor i västernorrland, mer vet jag inte typ...

Elin_sjoberg heter väl elin sjöberg och tror hon bor i västernorrland hon mer

kicki13 håller på med tävlingar och tävlar i Showmanship at halter (?) med sin pålle

seabaz; håller på med det mesta, minns fortfarande "påkörda katten" eller vad du nu döpt bilden till:devil:

jajjamen den glömmer man inte i första hand! Ska tipsa landslaget om det momentet! :rofl:

Carolina har väldens finaste Mico! Alltid glad?! :D och snäll och hjälpsam! :banana:

Min tuuur...

Alazzi den färglade, har en söt dotter och en snygg QH-vallack. Bor i Tyskland...

Gordon har härliga skäckar, som jag skall ta en närmare titt på under HC.

Lakrits har en vbl-sto som varit dålig i omgångar, och som fått en "busig" hingstföl...som hon inte var säker på, om hon skulle behålla...det gör hon :bow:

Erik är en tidnings-kändis. En mkt duktig kille på sin Arab..han har en hemlig fan-klubb;). Hejar på dig på HC...

Piraja, har ett namn som fastnade direkt, tror den kommer av en häst som hon haft hemma...är lite av min "hemliga" mentor...läser o lär gärna av vad hon har att förtälja...
Har en mkt vacker Welsh Lilly och en snygg föl-hingt efter VTR..*avis*
henne har jag träffat och gör det gärna igen..

Syrran, är syster till fg...och som gärna träffar min häst IRL...häng med syster till Ljungby nästa gång, vet jag;)

Californiasweed är den som lärt mig mkt om att sitta rätt och ha rätt sadel:bow:, men har ibland liiite svårt att förstå hennes "svengelska":crazy:...men den blir bättre allteftersom...

Wrangler är den som lär mig en massa om avel, halter o HUS.
Hon har en kanonsnygg hingst, som inte fick en så himla bra start här i livet...men som var en kämpe...Och nu har hon en, om ännu vackrare hingst hemma på nya gården, som kom fr Tyskland:love:

Bill o Kenneth är 2(1) herrar, som gärna hoppar in här o var, speciellt på utrystn.trådar...och gör sig lustiga över andra "som inget kan"...men jag får mig ett gott skratt ofta..tack tack, det förlänger livet:bow:

Bewildred, med det blåa håret...gillar inte spön o sporrar....en funderare m sunda tankar....en som jag just nu saknar här på buke:(
Var är du? I Frankrike el?

Paxinarion, med det lika svåra namnet som fg...är mor till henne...

Fia_90 är en kanonduktig söt tjej, som kommer att gå mkt långt inom western...vinner just nu på sin Cindy en hel del, men kommer att vinna vidare med lilla QH,n e Colonels Fella, som just nu bara tänker på di:love:

Golden_Tinka har en Finnhäst som är fin...och en sambo som nyligen gjort debut i mkt...bla börja rida, bli äg till en prickig häst och att tävla:bow:

Ja, det är några som gjort intryck på mig, under detta år jag varit här..

Min tuuur...
Syrran, är syster till fg...och som gärna träffar min häst IRL...häng med syster till Ljungby nästa gång, vet jag;)

*lånar*

Hade tänkt träffa dig i Tingsryd i går...

Satt dock alldeles för länge hemma hos en arbetskamrat och drack vin i fredags kväll..... det bidde sov morgon i stället...:cool:

*lånar*

Hade tänkt träffa dig i Tingsryd i går...

Satt dock alldeles för länge hemma hos en arbetskamrat och drack vin i fredags kväll..... det bidde sov morgon i stället...:cool:

:eek: Vadå sovmorgon!
Vi stack inte fr Tingsryd förrän ca 15...:D
Så nog hade du hunnit...:rofl:

Liknande trådar

Småbarn Vi går igenom en tuff period just nu. Dottern får sammanbrott som byter av varandra, och sonen hakar på. Det är starka viljor... 7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 828
Gnägg Äntligen har jag skaffat mig ett konto på Buke! Jag har varit hangaround så länge och läst om era sorger och glädjeämnen under så lång...
Svar
12
· Visningar
1 030
Senast: Fille
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
872
Senast: Lisen82
·
Avel Såg programmet Klonade Djur igår som till största delen handlar om kloning av hästar. Jag hade ingen aning om att det var så utbrett i... 2
Svar
21
· Visningar
1 354
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025