Vad vet du om andra

• Western
  • Trådstartare Trådstartare alazzi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 63
  • Visningar Visningar 5 382
Sv: Vad vet du om andra

Folk som jag umgås med är det bara en här vad jag vet och det är svartahingsten2003
Sedan har jag sålt en häst till Opus
Några andra känner jag inte här inne och vet ingenting om dom...:o

Det är du värd:)
Glömde o skriva oxå, att vi "diggar" samma tränare;)

Gullgull :love:

Hihi...ja det är ju sant :D Tyvärr vet jag inte om det blir fler träningar med gammeltanten för honom men definitivt med bebis.

jag vet att _Eva_ är väldens snällaste, varmaste och mest underbara människa som satt sin fot på denna jord. omtänksammare och hjälpsammare finns inte.

hennes humor är väll den som inte toppar lite mycket. grov och helt störd :D hihi men då får man skratta åt henne ist för med henne :p hihi

kl

Lakrits är en mycket trevlig och duktig tjej som har ett vbl-sto som hon rider fantastiskt bra! Hon har också en hingstavkomma efter stoet som har en halvblodspappa. Hon prioriterade att rida i rätt form i en pleasureklass och domaren dömde ner henne eftersom han prioriterade lång tygel :mad: Life's tough men ni fixar det garanterat nästa gång :banana: Lakrits har jag träffat IRL :)

Alazzi verkar vara en trevlig prick som gillar skarpa färger, bor med barn och man i Tyskland och har en i mina ögon väldigt välproprtionerlig och vacker QH-valack som heter Leo, vi har tjötat lite via PM o hon verkar vara en mycket trevlig tjej :bow:

_Smulan_ är en tjej med extremt god känsla för hästar, hon skulle kunna bli nästa genarations Klaus Ferdinand Hempfling utan tvekan!

Kickis är en mycket trevlig o duktig tjej jag träffat IRL, hon har en väldigt vacker QH-hingst som är palomino. Han ska vad jag vet kastreras, han är väldigt pigg och busig och glad.

Bill/Kenneth är mina favoriter :D :bow:

monke är någon som man antingen älskar eller hatar om man läser hennes ofta heta inlägg, jag känner inte henne alls. Hon har smarta tankar och stor kunskap om hästområdet.

Bewildered Är en störtskön tjej vars nickname de flesta verkar ha problem att stava till! Hon är väldigt personlig, hon har många tankar, åsikter och funderingar om det här med träning mm mm som hon yttrar här på buke. Hon är sedan en tid inaktiv på buke vilket är synd.

Paxinarion tror jag är hennes mamma, även detta nickname har många väldigt svårt att stava till.

XXXXXXXX har jag kommit på vem h*n är. Det är ingen man tror skulle surfa runt på buke. Jag känner personen IRL men vill inte avslöja att jag kommit på vem h*n är här på buke. Jag tror inte att h*n vet vem jag är på buke and let it stay that way :D :devil:

Senast ändrad av en moderator:

lady_Mike: Samma som ovan...känner henne mycket, mycket väl så det är ännu mer fusk:rofl:

..

Hi hi.. Du är bäst Piraja..:bump:
Jag har så dålig koll på folk här på buke.. Men Piraja vet jag mycket om. Så då va det väl fusk:p..
Resten vet jag ju som sagt inget om å jag håller nog mej lite undan:D.

O lika syrran då... Henne har jag benhård koll på oxå.. Så hon kan inte heller räknas utan att det blir fusk..

Senast ändrad:

*KL*

alltså.. jag tror jag vägrar namedroppa... men jag har mina favoriter här ;)

och heeeelt borta är jag inte - faktiskt... tyvärr är det inte frankrike jag gömt mig i utan en etta i karlskrona.. och på mitt Första Normala jobb någonsin.. eller normala och normala.. Systembolaget o.0

ska försöka skärpa mig med datorn igen - jag lovar.. och när jag uppdaterat mig lite om vad som hänt med allas liv sedan sist så Kanske jag vågar mig på att skriva om er.. Kanske.. ;)

*bamsekram*

:bow: Välkommen tillbaka:bow:

:rofl: Grattis till lgh och 1a "normala" jobbet:)
Får man rabatt...om man smörjer ordentligt?:angel:

Namedroppa och namedroppa, det är ingen som går ut med autentiska namn vad jag vet. Allt på buke ska man nog ta med en nypa salt :p

Snarare nickdroppa då ju :D Kul att se att du är tillbaka o grattis till nya jobbet :bump:

Halloooo!!!
Im back!
Har varit ute på långritt och campat med hästen sååå Myyysigt!
Det var en riktigt fin plats gjord för hästarna med spilter och tak. dom hade kört upp vatten och hö.
Det var en riktig läger eld med finfina finesser.
Och vi sov i militärtält med kamin. Kan det bli bättre.
Det måste göras om SNART igen.
Jag vet nu vem en bukefalist till är. Kommer inte helt hundra ihåg hennes användarnamn NU så jag skriver ej nått om henne. Super duktig och glad,trevlig tjej.
Ja gott folk nu börjar det dra ihop sig inför tävlingarna.
Nu börjar jag bli lite nervös hur det ska gå. Men jag har inga höga krav alls. De ska bara bli kul att få komma dit.
Men det är många runt omkring mig som det känns som dom hetsar en lite som typ: HAR DU TRÄNAT ORDENTLIGT NU DÅÅ?
Vad ska man säga? Det är klart jag har men inte hysteriskt mkt, jag är ju rädd om min häst.
Ja ja går det så går det. Det blir nog bra. Har tränat lite tider i dag så nu ska jag kolla resultat listan och se hur långt efter jag är:D:rofl::eek:

ÅH.........men gud vad snäll du är :bow::bow:
Ja..lite ledsen blev jag när vi inte gick vidare..det ska jag erkänna för hon gick superbra..men..men..nästa år så kommer vi igen..förhoppningsvis ;)

ääääh :o :) Det är ju bara så det är :banana: Ni kommer garanterat fixa det till nästa år, ska ni inte ut på nån mer tävling till hösten?

Jo...absolut...det börjar väl i augusti igen...men jobbar den första tävlingen.....men sen är det väl ett par till...och de får vi ju inte missa förstås ;)

Allt hänger ju på om hon känns fräsch och så....hon har ju lite problem med bakknäna (ska ridas som vanligt ändå) så att säga säkert går inte...men hoppas kan man alltid.

:bow: Välkommen tillbaka:bow:

:rofl: Grattis till lgh och 1a "normala" jobbet:)
Får man rabatt...om man smörjer ordentligt?:angel:

^^

jag ska ärligt säga att FAAAAAAAAn vad jag hatar arbeta på "normala" ställen.. snacka om att RHC fick igång mina hästskötargener igen... jag vill ute i stallen å jobba igen! Men det får vänta till händerna är lagade..>.< attans skräpgener man har ;)

Tirnanog.. ^^ riktiga jobb e överskattade.. på riktigt. Huvvan.

Bara för å säga som alla andra "nästa år ska jag vara tävlande på RHC" och om allt fortsätter som det gjort nu ett tag så kommer jag vara där och rida andras pållar.. Hålla alla tummar ni har för att jag ska få jobba med pållar igen snart!

^^

jag ska ärligt säga att FAAAAAAAAn vad jag hatar arbeta på "normala" ställen.. snacka om att RHC fick igång mina hästskötargener igen... jag vill ute i stallen å jobba igen! Men det får vänta till händerna är lagade..>.< attans skräpgener man har ;)

Tirnanog.. ^^ riktiga jobb e överskattade.. på riktigt. Huvvan.

Bara för å säga som alla andra "nästa år ska jag vara tävlande på RHC" och om allt fortsätter som det gjort nu ett tag så kommer jag vara där och rida andras pållar.. Hålla alla tummar ni har för att jag ska få jobba med pållar igen snart!
Men Hallo. Du måste träna mig me pisken , så att jag får lite bättre förutsättningar till nästa RHC. :D

stfu :cool:

jag e fortfarande sur för jag fick inget svar :devil:

Liknande trådar

Småbarn Vi går igenom en tuff period just nu. Dottern får sammanbrott som byter av varandra, och sonen hakar på. Det är starka viljor... 7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 828
Gnägg Äntligen har jag skaffat mig ett konto på Buke! Jag har varit hangaround så länge och läst om era sorger och glädjeämnen under så lång...
Svar
12
· Visningar
1 030
Senast: Fille
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
872
Senast: Lisen82
·
Avel Såg programmet Klonade Djur igår som till största delen handlar om kloning av hästar. Jag hade ingen aning om att det var så utbrett i... 2
Svar
21
· Visningar
1 354
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025