Sv: Vad vet du om andra
kl
Lakrits är en mycket trevlig och duktig tjej som har ett vbl-sto som hon rider fantastiskt bra! Hon har också en hingstavkomma efter stoet som har en halvblodspappa. Hon prioriterade att rida i rätt form i en pleasureklass och domaren dömde ner henne eftersom han prioriterade lång tygel

Life's tough men ni fixar det garanterat nästa gång

Lakrits har jag träffat IRL
Alazzi verkar vara en trevlig prick som gillar skarpa färger, bor med barn och man i Tyskland och har en i mina ögon väldigt välproprtionerlig och vacker QH-valack som heter Leo, vi har tjötat lite via PM o hon verkar vara en mycket trevlig tjej
_Smulan_ är en tjej med extremt god känsla för hästar, hon skulle kunna bli nästa genarations Klaus Ferdinand Hempfling utan tvekan!
Kickis är en mycket trevlig o duktig tjej jag träffat IRL, hon har en väldigt vacker QH-hingst som är palomino. Han ska vad jag vet kastreras, han är väldigt pigg och busig och glad.
Bill/Kenneth är mina favoriter
monke är någon som man antingen älskar eller hatar om man läser hennes ofta heta inlägg, jag känner inte henne alls. Hon har smarta tankar och stor kunskap om hästområdet.
Bewildered Är en störtskön tjej vars nickname de flesta verkar ha problem att stava till! Hon är väldigt personlig, hon har många tankar, åsikter och funderingar om det här med träning mm mm som hon yttrar här på buke. Hon är sedan en tid inaktiv på buke vilket är synd.
Paxinarion tror jag är hennes mamma, även detta nickname har många väldigt svårt att stava till.
XXXXXXXX har jag kommit på vem h*n är. Det är ingen man tror skulle surfa runt på buke. Jag känner personen IRL men vill inte avslöja att jag kommit på vem h*n är här på buke. Jag tror inte att h*n vet vem jag är på buke and let it stay that way