Vaddå tioårsregeln ????

Sv: Vaddå tioårsregeln ????

Men jag kan lova att det krävs "en stor teknisk förändring".

Jo, jag vet. Men jag skrev att hon inte ska ge upp eftersom det inte är säkert att det är helt omöjligt. Sen beror det ju på hur mycket tid och pengar man vill lägga på projektet. Kanske är bättre att sälja och köpa annat släp.

Jag får kolla upp det. Tror inte det är busenkelt att sälja det med den låga totalvikten eftersom släpet dessutom är extra högt och extra brett. Så storleksmässigt passar det ju tungviktarna bra. Jag får väl lägga ut dom pengarna det kostar helt enkelt. Just för dagen är det ingen panik, hästen åker lagligt även om det inte felar på många kilo.

Mjae de menar nog att de inte kan garantera hållfastheten på släp ÄLDRE än 10 år.

Jag kollade upp möjligheten att väga upp kärran innan jag var och kollade, pratade med återförsäljare och fick veta hur mycket det skulle kosta sen prutade jag på kärran ;).
I kväll ska jag åka och hämta den. Tyckte den stod så bra på deras loge och innan jag fått hem draget så tyckte jag inte det var lönt. I morgon ska vi försöka skruva.

Liknande trådar

Fordon Hej Buke, jag vänder mig hit då det brukar finnas så mycket kunskap utöver hästeriet. Det har börjat lysa en röd varningslampa i min... 2
Svar
21
· Visningar
1 476
Senast: NilHe
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
23
· Visningar
2 828
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit... 2
Svar
24
· Visningar
4 672
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
3 118

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka