Bukefalos 26 år!

Vädertråd 2!

Jag tyckte det var illa nog med de 10cm snö som vi fick här, och de har definitivt inte smält bort under dagen. Skulle smyga iväg med bilen på ett litet ärende trots att sommardäcken sitter på, men jag kom inte ens av parkeringsplatsen. Få se hur det utvecklar sig under morgondagen...

Glad att jag åkte och handlade på förmiddagen 😅 för nu kräksnöar det igen 🌨🌨🌨🌨

20220409_142431.jpg

Börjar bli lite lätt trött på kyla och blåst nu, igår när jag kom ut från kontoret så kunde jag knappt stå upprätt i blåsten och min handväska var nära att blåsa bort. Idag var jag ute en längre promenad det blåste rätt rejält på sina ställen. Vill ha riktigt fint vårväder till påsk men det ser inte ut så på prognosen just nu. Ska ut till en ö där vi har bokat hotell långfredagen till påskafton och om prognosen står sig blir det en kall och blåsig historia. Så kommer nog inte ha så mycket nytta av den där balkongen som hör till rummet.

Enligt telefon 18 grader och soligt med enstaka tunna moln.

Termometern visar på 30 inne och 36 grader ute. (solsida.)

Liknande trådar

Kropp & Själ Är det någon här som har någon slags teori om varför jag plötsligt börjat få en massa munsår igen, orsakat av herpes simplex typ 1...
2
Svar
22
· Visningar
817
Kropp & Själ Jag har en del ärr i ansiktet efter ett hormonstinnt förklimakterie plus att jag, så fort solen tittar fram, får stora pigmentfläckar...
Svar
6
· Visningar
347
Fritid Denna regniga söndagsförmiddag drömmer vi oss bort till Costa Rica, som är det tilltänkta målet för vår bröllopsresa. Vi gifter oss i...
Svar
4
· Visningar
573
Skola & Jobb Kom inte på någon bättre rubrik :D Grejen är den att jag är sjukskriven eftersom jag visar utmattningssymptom. Jag har sjukskrivit mig...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 933

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Snappchat
  • Värdesaker på resa
  • Vinterföräldrar 21/22 del 2

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 26