Vänförslag på facebook- mönster?

cucoomber

Trådstartare
Hej där ute!

Har en undran här om de vänförslag som facebook tar fram åt en och som ibland dyker upp till vänster när man är inloggad.

Jag förstår ju att detta tas fram genom att man har gemensamma vänner, bor i samma stad, är med i samma nätverk etc. Men undrar om det ligger något mer bakom?
Anledningen till att jag frågar är att en viss person de senaste 3 månaderna konstant dyker upp i dessa förslag. Vi har färre än 10 gemensamma vänner (finns många som jag har betydligt fler gemensamma med), är inte med i samma nätverk, bor inte i samma stad eller ens land. Och jag vet att jag inte har varit inne och stalkat på den här personens profil på minst 2 år.
Tror ni det finns någon möjlighet att personen i fråga har varit inne på min sida mycket på sistone och att det är därför hen dyker upp som förslag hela tiden? Facebook skulle ju aldrig gå ut med om det verkligen gick till så men något sjukt måste det iaf vara, för vad jag vet kan de inte läsa ens tankar än iaf :p

(Anledningen till att jag undrar är för att det är en gammal relation som tog slut mycket dåligt och jag skulle älska tillfredsställelsen att han fortfarande tänker på mig ibland)
 
Sv: Vänförslag på facebook- mönster?

Jag får upp "typ vilka som helst" där även om vi inte ens verkar ha en gemensam vän/endast en så nej, jag tror inte det går att utläsa något av det ;)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 289
Senast: Klara
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 049
Senast: mars
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
11 745
Senast: LovingLife
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 606
Senast: kma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Aktivering/leksaker
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp