Värdelösa filmer (lista)

Sv: Värdelösa filmer (lista)

Lät som att jag måste se dom filmerna. Blir lite road av tabbar :D Har själv jobbat med film en del.

För övrigt så har The Shining en hel del missar. Det är stativ i bild, mikrofoner i bild..
 
Sv: Värdelösa filmer (lista)

Inte den sämsta, men "Dark Island" sög så hårt så att man blev nästan gråtfärdig ;)
 
Sv: Värdelösa filmer (lista)

*kl*
American Beuty
The Truman Show
Bad Biology (en snopp som lever och hasar omkring och befruktar kvinnor typ)

Jag kommer säkert på fler sen, min sambo är bra på att sätta mig framför kassa filmer :D
 
Sv: Värdelösa filmer (lista)

Haha ja det kan man ju ha som nöje;)

Kl
Jurassic shark är nog den, i särklass, sämsta film ever. Man måste se den för att förstå hur dåliga filmer det faktiskt finns:p

Jag laddade hem Jurassic Shark i somras och tänkte att det här verkar ju kul. Jag stängde av efter knappt 10 minuter för jag började misstänka att det var en porrfilm eftersom den var så sjukt amatörmässigt filmad och klippt och herreminje vilka usla skådespelare:D!
 
Sv: Värdelösa filmer (lista)

:rofl::rofl:

Undrar vad den manusförfattaren hade snortat/rökt när han kom på idén?? :D:rofl:

Jadu, det undrar jag också! Den är helt bizarr! :crazy: :D

Mä, American Beauty är en av mina absoluta favoritfilmer!

Det är en av de få filmer där jag lämnat biosalongen faktiskt. Iofs så kan jag ha varit för ung för att förstå den helt men å andra sidan så har jag aldrig gillat Annette Bening i sig. Hon känns så osympatisk på nåt vänster.
 
Sv: Värdelösa filmer (lista)

men hallååå... jag "gick" inte på Sean banan-filmen :rofl: :devil:

Vi skulle hyra film och min son, då 8 år, fick välja film och han ville så klart ha just den filmen (jag hade aldrig valt den). Jag insåg efter typ 15 minuter att denna film var inget för mig och gick och diskade istället :cool:

Ser du bara film på bio - i och med att du skriver att man "går på filmen"?
Jag ser iaf de flesta hemma i TV-soffan. Det är bara ett fåtal utvalda med bra kritik som föräras ett besök i biosalongen :p

Tack och lov för den logiska förklaringen! Jag ser inte så mycket filmer hemma, har varit på många dejter det senaste halvåret och är i allmänhet en bioälskare ;)


Men om jag tänker tillbaka på filmkvällar kan jag bidra med härliga floppar som "the other guys" Jag led mig igenom hela filmen eftersom jag inte ville framstå som en pretentiös hipster, sen visade det sig att mina vänner hade somnat... Jag förlåter alldeles för många filmer om de har lite schyssta actionscener, men jag vet inte ens vad den här handlade om mer än att den söööööööög!
Annars kan man ju roa sig med att titta på "Jingle all the way" med Arnold S. Den är så dålig att den skulle kunna vara ett konstprojekt. Ett tag undrade jag om jag kanske missat ironin helt enkelt :grin:
 
Sv: Värdelösa filmer (lista)

Ser också på en hel del film, så det blir ju några bottennapp då och då. De två sämsta filmerna jag kommer på just nu är Snakes on a plane och The Bodyguard.
 
Sv: Värdelösa filmer (lista)

Spontant kommer jag att tänka på:
Garden state - maken till pretentiös smörja :crazy:
Armageddon - smörig, superamerikansk... :grin:
De flesta svenska deckare - en orgie i klichéer med ett hopplock av inte-alltid-så-trovärdiga skådisar :D
 
Sv: Värdelösa filmer (lista)

Jag är helt chockad över hur folk kräker över kulturskatter i den här tråden:eek::D!! Bodyguard är ju underbar! Både Kevin Costner och Whitney Houston när dom var som allra bäst och högst upp i sina respektive karriärer,
 
Sv: Värdelösa filmer (lista)

Där är jag helt enig med dig! Den filmen ger mig fortfarande gåshud trots att jag sett den massor av gånger :love:
 
Sv: Värdelösa filmer (lista)

Ser också på en hel del film, så det blir ju några bottennapp då och då. De två sämsta filmerna jag kommer på just nu är Snakes on a plane och The Bodyguard.

Snakes on a Plane håller jag verkligen med om, men BODYGUARD :eek:

Kan se (och har sett) den huuur många gånger som helst.. :angel:
 
Sv: Värdelösa filmer (lista)

Just nu kommer jag bara på Sagan om Ringen-filmerna. Bedrövligt dåliga! Jag såg alla tre på bio (blev bjuden på samtliga) men somnade. De enda gångerna jag somnat på bio.

Åh, jag ogillar också verkligen LotR. Så sega och överpretentiösa att man bara urk. (Här sparkar jag väl dock in öppna dörrar eftersom jag hatar fantasy, men ändå.)
 
Sv: Värdelösa filmer (lista)

Jag är helt chockad över hur folk kräker över kulturskatter i den här tråden:eek::D!! Bodyguard är ju underbar! Både Kevin Costner och Whitney Houston när dom var som allra bäst och högst upp i sina respektive karriärer,

Skriver under på det. Underbar film!!:love:
 
Sv: Värdelösa filmer (lista)

Åh, jag ogillar också verkligen LotR. Så sega och överpretentiösa att man bara urk. (Här sparkar jag väl dock in öppna dörrar eftersom jag hatar fantasy, men ändå.)

Jag brukar beskriva LotR som "väldigt många gubbar i skägg som tar sig själva på alldeles för stort allvar". Har aldrig lyckats ta mig igenom nån av filmerna.
 

Liknande trådar

Äldre Jag såg en film på netflix för ett bra tag sen och vill gärna se den igen men kommer inte på vad den heter! Och jag har googlat mig blå...
Svar
4
· Visningar
885
Senast: moster
·
Relationer Funderade på om jag verkligen skulle använda anonymt nick för det här, det är märkligt att man beter sig som om man har någonting att...
Svar
11
· Visningar
1 971
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp