Världens sämsta person

Jag är den sämsta som finns. Eller jag kanske inte ens finns men om jag gör det så är jag sämst iallafall.
Och nej ingen be höver svara för ni be höver inte slösa eran tid på nån som är värde lös. Det är inte därför jag skriver iallafall för jag vet att det inte hjälper för detdär att få vänner och stöd och sånt gäller inte förmig.
Imorgon kommer jag inte vara på valp kurs inte ridning inte skolan. Jag kan inte ens gå valp kurs med min valp men jag borde inte ens ha nån valp. Hoppas mamma och pappa vill ha han kvar ändå.
 

Emma, jag blir superorolig för dig just nu, och det tror jag många här på buke blir. Finns det någon i närheten du kan prata med nu direkt?

Edit: och anledning till oron är så klart att vi alla ser att du är en himla fin person, även om jag förstått att du kanske inte ser det själv just nu.
 
Senast ändrad:
Blir också riktigt orolig har du någon personal runt dig? Kan du visa inlägget för dem om du inte orkar prata @EmmaFilippa Oavsett om du tror på det eller inte så vill jag säga att jag tycker inte du är värdelös. Du har så mycket att tillföra världen med dina kloka inlägg och ger perspektiv på olika saker. Kram:heart
 
Du är absolut inte värdelös 💔
Jag är ledsen att du mår så dåligt, du verkar verkligen ha det skitjobbigt nu.
 
Hej, Emmas mamma här.

Jag vet att Emma inte får ha sin telefon efter 21 på vardagar, så jag vill lite kort skriva här att både vi föräldrar och personalen hos Emma är medvetna om att hon har det väldigt tufft just nu, och Emma lämnas inte ensam över huvud taget som läget är nu.

Mitt varmaste tack för er omtanke :heart
 
Hej, Emmas mamma här.

Jag vet att Emma inte får ha sin telefon efter 21 på vardagar, så jag vill lite kort skriva här att både vi föräldrar och personalen hos Emma är medvetna om att hon har det väldigt tufft just nu, och Emma lämnas inte ensam över huvud taget som läget är nu.

Mitt varmaste tack för er omtanke :heart


Tack för att du informerar oss skönt att veta att hon har någon runt sig hela tiden :heart
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå...
2
Svar
32
· Visningar
1 539
Senast: Flixon
·
L
  • Artikel
Dagbok Det händer såmycket helatiden. Jag har tagit upp skolan igen och jag galopperade på ridningen förra veckan som jag skrev om ❤️ Och även...
Svar
12
· Visningar
759
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag brukar inte skriva så jätte mycket om min valp här för att jag har fått så mycket neggativa svar och kritik och massa på pekanden om...
2
Svar
36
· Visningar
2 427
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara skriva av mig och dethär är INTE kritik mot nån så ingen be höver tro det. Men jag mår så fucking jävla dåligt och jag kan...
2
Svar
23
· Visningar
1 673
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp