Världenssötaste sköldpadda

B

busbus

Har en jätte fin gulbukad :love: sköldpadda som jag tyvärr måste göra mig av me pga av flytt.... nån som vet någon bra omplacerings sida eller dyl.
Har haft han ute på annons men inget intresse...ringt runt till zoo affärer uten resultat.... Behöver hjälp!!! :crazy:
 
Synd att du bor så långt bort! Jag har 8 olika vattensköldpaddor (och en till borde ju inte göra skillnad). Kan du inte kolla med ngn reptilförening????

Till Exempel:

Sveriges Herpetologiska Riksförening www.swede.com/shr

/Kung Tulle

ps: Varför kan du inte ha honom kvar även om du ska flytta- en sköldpadda tar ju faktiskt INTE mycket plats????
 
Tack, jo tyvärr tar de mycke plats han bor i ett 200l akvarium... letar vidare :bump:
 
Hm, om jag får plats med en inne damm, två 150 l akvarier, ett 100l akvarie och två 50 liters akvarier i mitt vardagsrum????

Och om min polare D får plats med ett 250l akvarie i sin lilla lilla etta (där för övrigt tre av mina sköldisar bor , dom tre minsta) ????

Men kontakta föreningen i Stockholm som jag rekommenderade, den är ju speciellt för reptiler. Kanske ngn där kan ta hand om din sköldpadda...

./Kung Tulle
 

Liknande trådar

Relationer Jag har en syster som för ett år sedan helt plötsligt sa upp kontakten med vår mamma och började hänga ut henne som narcissist mm på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 382
Senast: kubikmeter
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 059
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Dagbok När jag bytte stad och behövde hitta ett nytt boende så började jag med att hyra en stuga på en gård som jag hittade via annons på...
Svar
2
· Visningar
1 070
Senast: Habina
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 653
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp